Учителі мають долучитися до розробки навчальних програм - Гриневич

11.02.2017 19:18 1724

Академія педагогічних наук втратила монополію на розробку навчальних програм, до процесу має долучитися відповідальне вчительство.

Про це міністр освіти і науки Лілія Гриневич сказала на (не)конференції міні-EdCamp, повідомляє прес-служба МОН.

«Сьогодні Академія педнаук втратила монополію на розробку навчальних програм. Ми переконані, що ядром та агентами змін, від яких найбільше залежить успіх оновлення навчальних програм сьогодні та впровадження реформи "Нова українська школа", є саме вчителі-практики», - сказала Гриневич.

Вона нагадала, що нині влада також хоче закріпити принцип «гроші ходять за дитиною», коли певна кількість коштів на середню освіту зможе бути направлена в тому числі у приватні школи, адже розвивати таку альтернативу державній освіті важливо. «В такому середовищі створюються та плекаються новації. Однак я завжди пам’ятатиму про 60% сільських шкіл в Україні, в яких навчається 1/3 дітей. Ці діти не отримують належного доступу до якісної освіти сьогодні. Тому головне завдання Нової української школи – дати відповідну якість освіти кожному українському школяру», - наголосила міністр.

При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання не нижче першого абзацу на «ukrinform.ua» — обов’язкові. Цитування і використання матеріалів у офлайн-медіа, мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди "ukrinform.ua". Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.

© 2015-2017 Укрінформ. Усі права застережені.

Дизайн сайту — Студія «Laconica»
Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-