Кириленко озвучив "надважливе завдання як влади, так і суспільства"

Кириленко озвучив "надважливе завдання як влади, так і суспільства"

528
Ukrinform
Військово-патріотичне виховання, яким нехтували протягом останніх двох десятиліть, має бути важливим завданням як влади так і суспільства.

Про це заявив віце-прем'єр-міністр з гуманітарних питань В'ячеслав Кириленко під час засідання міжвідомчої комісії з питань національно-патріотичного виховання, яке відбулося в музеї Тараса Шевченка у місті Каневі, повідомляє кореспондент Укрінформу.

"Під час Революції Гідності першими постали хлопці, які, можливо, не проходили таких курсів виховання, але вони знали нашу історію, знали наших героїв і вірили в нашу державу. Таку саму обізнаність і такі самі почуття ми маємо виховувати у нашої молоді, дітей, які не мають можливості їх здобувати. Найкращий героїчний досвід ветеранів АТО має передаватися хлопцям-школярам, підліткам", - наголосив Кириленко.

На його переконання, ветерани АТО мають бути присутні на публічних заходах не лише раз на рік, а за кожної можливості, щоб жодним чином не формалізувати підходи до військово-патріотичного виховання.

Присутній на нараді міністр молоді та спорту Ігор Жданов у свою чергу заявив: "У 2014 всі хлопці здобували досвід військово-патріотичного виховання в АТО, але 2015 став роком початку відродження національно-патріотичного виховання в країні".

Він додав, що держава на військово-патріотичне виховання виділила 10 мільйонів гривень на рік: кошти, зокрема, передаються громадським організаціям, з якими у 2015 році налагоджена тісна співпраця у цій сфері.

Національно-патріотичне виховання є умовою виживання українців, переконаний заступник міністра інформаційної політики України Артем Біденко.

«Два роки агресії України дали відповідь на запитання, для чого нам національно-патріотичне виховання. Я, як батько двох синів, зрозумів, що це - умова нашого виживання», - сказав Біденко.

Заступник міністра також зазначив, що існує своя специфіка у комунікації з молоддю. Він вважає, що слід виробити чотири-п'ять ключових меседжів та доносити їх через комікси, серіали, масову культуру, а потім вже, коли буде сформовано такий дискурс, то вже приєднається і телебачення.


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-