На довиборах у Раду використовують технологію

На довиборах у Раду використовують технологію "добрих справ" - КВУ

Укрінформ
У ході виборчої кампанії по довиборах до Верховної Ради, які відбудуться 17 липня, найпоширенішими технологіями агітації стали масове використання політичної реклами і непрямий підкуп виборців.

Про це в інтерв'ю РБК-Україна розповів голова Комітету виборців України Олексій Кошель.

"Традиційно на цих виборах будуть ті ж технології, що мали місце раніше. Це масове використання політичної реклами в регіонах, перш за все борди і радіо, на жаль, без цього українська виборча кампанія вже здається нереальною, при тому, що близько 15 років тому вибори в Україні були принципово іншими - дешевими і без засилля бордів. Інша технологія - технологія так званих добрих справ, яку ми розцінюємо, як непрямий підкуп виборців", - пояснив Кошель.

За його словами, зараз на всіх округах від імені кандидатів або пов'язаних з ними суспільних структур проводяться роботи з благоустрою, роздаються подарунки для цільових груп, влаштовуються дитячі свята.

"Скажімо, на місцевих виборах 2015 року я не зустрічав округу, де б не реалізовувалася технологія "добрих справ", починаючи від ремонту під'їздів, закінчуючи зеленими насадженнями. Тобто кандидат йшов до виборця ні з ідеєю і програмою, а туями, ялинками, фарбою, штукатурними роботами, фактично виконуючи роботу відділу з благоустрою. Зараз та ж ситуація", - підкреслив глава КВУ.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-