Громадяни пропонують зміни до порядку виплат вкладникам Ощадбанку СРСР - Урядовий контактний центр

Громадяни пропонують зміни до порядку виплат вкладникам Ощадбанку СРСР - Урядовий контактний центр

Укрінформ
Громадяни продовжують звертатися з пропозиціями щодо порядку виплати компенсацій втрат заощаджень в Ощадбанку колишнього СРСР

Громадяни продовжують звертатися з пропозиціями щодо порядку виплати компенсацій втрат заощаджень в Ощадбанку колишнього СРСР.

Про це УКРІНФОРМу повідомили в Урядовому контактному центрі, який приймає звернення громадян на урядову телефонну "гарячу лінію" за безкоштовним номером: 0-800-507-309.

Основною пропозицією на цьому тижні, яку висловлюють заявники, була пропозиція щодо доставки коштів із компенсації втрат від знецінення грошових заощаджень за адресою проживання вкладників, оскільки особи похилого віку за станом здоров'я не мають можливості особисто отримати кошти в Ощадбанку. Так, заявник з Тернопільської області (інвалід ІІ групи, пенсіонер) звернувся з проханням зобов'язати представників Ощадбанку разом з представниками правоохоронних органів проводити обхід пенсіонерів, які не в змозі самостійно прибути до відділень Ощадбанку.

Крім того, як повідомляється, надійшли пропозиції надати можливість громадянам проводити актуалізацію даних в Ощадбанках за своїх родичів без надання довіреності у випадку, якщо вони були зареєстровані у 2008 р., оскільки оформлення довіреності потребує коштів.

Наприклад, жителька з м.Миргорода Полтавської області, яка була зареєстрована на отримання компенсаційних коштів, звернулася на урядову "гарячу лінію" з приводу відмови їй у виплаті компенсації. На повторне звернення до Ощадбанку щодо актуалізації своїх даних заявниця отримала інформацію, що кошти їй виплачені. Водночас, за словами заявниці, коштів вона не отримувала.

Повідомляється також, що в рамках "гарячої лінії" "Діалог з малим бізнесом" до Урядового контакт-центру надійшло 19 звернень з 11 регіонів з повідомленнями, пропозиціями та скаргами від представників малого та середнього бізнесу. Питання, що порушувалися у зверненнях суб'єктами підприємницької діяльності, стосувалися загальних роз'яснень у сфері підприємницької діяльності та оподаткування, сплати внесків до Пенсійного фонду та скарг на дії посадових осіб.

На урядову телефонну "гарячу лінію" надходили скарги на дії службових осіб (89 звернень), зокрема щодо недбалого виконання службових обов'язків, перевищення влади та повноважень працівниками органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, а також службовими та посадовими особами підприємств, установ та організацій.

Зокрема, жителька м.Одеси поскаржилась на Республіканський комітет по земельних ресурсах АР Крим, який затримує (з 2008 року) розгляд документів заявниці про приватизацію земельної ділянки у с.Добре Сімферопольського району АР Крим; від жителя м.Дніпропетровська надійшло повторне звернення зі скаргою на в. о. начальника Державної архітектурно-будівельної інспекції в Дніпропетровській області, яка належним чином не розглядає неодноразові звернення заявника щодо питання незаконного будівництва багатоповерхового будинку по вулиці Міська, 11А (відповідні перевірки працівниками установи не проводяться); мешканець м.Кіровограда звернувся зі скаргою на рішення Кіровоградської міськради, яким в місті ліквідовано всі ЖЕКи та створено єдине комунальне підприємство, яке надаватиме відповідні послуги населенню міста. Заявник зауважив, що громадських слухань з цього питання не проводилось.

"Актуальними для громадян залишаються питання щодо порядку звільнення з роботи, зокрема надходять скарги на керівників, які чинять тиск на підлеглих з метою написання ними заяв на звільнення. Продовжують надходити скарги на керівництво підприємств, установ та організацій, які вимагають від працівників брати відпустки без збереження заробітної плати", - повідомили в Урядовому контактному центрі.

Зокрема, надійшло прохання перевірити дотримання вимог законодавства про працю керівництвом ТОВ "Балтська швейна фабрика" (Одеська область), яке зобов'язало працівників виходити на роботу у святкові дні (30 квітня та 1-2 травня 2012 року).

Працівники приватного сектору продовжують скаржитись на керівників підприємств, які не оформлюють належним чином трудові відносини та виплачують заробітну плату без сплати податків та внесків. Мешканець м.Одеси повідомив, що в більшості приватних ресторанів міста застосовується практика виплати працівникам частини заробітної плати "в конвертах", без сплати податків та внесків.

Загалом за період із 30 квітня по 6 травня на урядову телефонну "гарячу лінію" надійшло 4 тис. 603 звернення громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Для розгляду і реагування органам виконавчої влади надіслано 1 тис. 934 звернення, у тому числі для роз'яснення положень законодавства - 64. На 2 тис. 135 звернень громадяни отримали довідки та консультації від фахівців Урядового контактного центру.

Надійшло 5 подяк працівникам органів виконавчої влади, інших організацій та - 9 працівникам Центру за допомогу у вирішенні порушених питань.

Олег Олійник, КИЇВ. 11 травня 2012 року.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-