У Запоріжжі вперше в Україні металеві конструкції мосту транспортують річкою

У Запоріжжі вперше в Україні металеві конструкції мосту транспортують річкою

Фото
Укрінформ
На будівництві мостових переходів через Дніпро у Запоріжжі вперше в Україні металеві конструкції майбутнього вантового мосту транспортуються плавкраном річкою.

Про це на своїй сторінці у Фейсбуці написала Служба автомобільних доріг у Запорізькій області, передає Укрінформ.

“Станом на 11 березня, плавкран LK-800 вже пройшов понад 30 км Дніпром, зробивши 5 ходок, та перевіз на своєму борту 1 611 тонн металоконструкцій, 1 111 з яких було змонтовано саме за допомогою потужної вантажопідйомної системи”, - йдеться у пості.

За допомогою плавкрану, який відомий також як кран “Захарій”, на будівництві вантового мосту (споруди № 10 Автотранспортної магістралі через Дніпро у Запоріжжі) вже змонтовано дві монтажні опори та одну тимчасову опору, на які в подальшому будуть монтувати секції прогонової будови мосту.

Металеві конструкції збирають на будівельному майданчику у Кривій бухті.

“Від Кривої бухти до місця монтажу відстань складає близько 7 км. Це перший випадок в історії України, коли конструкції транспортуються плавкраном по річці на таку значну відстань”, - додали в обласній Службі автодоріг.

Читайте також: У Запоріжжі за допомоги крану «Захарій» почали монтаж тимчасових опор вантового мосту

Як раніше повідомлялось, у класі компактних річкових кранів з низькою осадкою LK-800 – найпотужніший у Європі. Його вантажопідйомність після модернізації становить 800 тонн. Вага – близько 3000 тонн. Для проходу по річковому мілководдю у крана істотно знижена осадка, з максимальною вантажопідйомністю разом з баластом вона становить 2 метри. Для проходу під мостами зменшена висота при транспортуванні.

Запорізькі мости є флагманом програми “Велике будівництво”. Загальна ж довжина вантового мосту - 660 м, він буде найвищим в Україні - висота пілонів, які триматимуть міст, становить 166 метрів. Рух по верховій частині мосту в Укравтодорі обіцяють відкрити вже в кінці серпня 2021 року. Весь міст, за словами підрядника, вони побудують за 1,5 - 2 роки.

Запорізький міст - це магістраль безперервного руху довжиною понад 9 км, що складається з шести транспортних розв'язок, у складі яких 27 штучних споруд, у тому числі два позакласні мости з окремими спорудами під кожний напрямок руху. Історії будівництва мосту - 16 років.

Будівництво запорізьких мостів відновили в 2020 році. У лютому 2020 року переможцем тендеру на будівництво об'єкта була визначена турецька компанія "Онур". Загальна вартість проєкту - 11,9 млрд грн (з ПДВ).

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-