У Миколаєві стурбовані рішенням передати в концесію порт

У Миколаєві стурбовані рішенням передати в концесію порт "Ольвія"

Укрінформ
Громада Миколаєва стурбована рішенням Кабміну щодо проведення конкурсу передачі в концесію ДП «Стивідорна компанія «Ольвія» без погодження з нею. 

Про це йшлося під час спеціальної наради за участю представників влади, громадськості та бізнесу, яка відбулася 22 серпня в Миколаєві, повідомляє кореспондент Укрінформу.

«Мінінфраструктури, проігнорувавши інтереси громади Миколаєва та не погодивши техніко-економічне обґрунтування з міською радою, запланувало провести конкурс з передачі у концесію на 35 років цілісного майнового комплексу ДП «Стівідорна компанія «Ольвія». Однак ми стурбовані тим, що стабільне прибуткове підприємство може бути приватизоване через непрозорі схеми, і всі прибутки від діяльності порту отримає приватна компанія-концесіонер. При цьому буде знищуватися та руйнуватися міська інфраструктура та забруднюватися повітря. А місто залишиться з невирішеними проблемами», - сказав міський голова Миколаєва Олександр Сєнкевич.

За інформацією радника міського голови, члена робочої групи з підготовки конкурсу для передачі порту в концесію Едуарда Волошиновича, Мінінфраструктури прийняло рішення про проведення конкурсу щодо передачі «Ольвії» в концесію, проігнорувавши інтереси міста, не враховуючи дорожньо-транспортну ситуацію на дорогах Миколаєва, не провівши розрахунки екологічного впливу на територію міської громади.

«На території порту новий інвестор має побудувати зерновий термінал потужністю 2 млн тонн на рік. Сьогодні порт перевалює приблизно 2,5 млн тонн на рік, тобто, пропонується збільшити перевалку вантажів майже вдвічі. А це додаткове навантаження як на дороги, так і на екологію. Ми думаємо, що Мінінфраструктури робить це для того, щоб показати неефективність українського менеджменту цього порту і передати в концесію іноземному бізнесу», - сказав Волошинович.

Розуміючи важливість даного проекту, громада Миколаєва наполягає на передачі цілісного майнового комплексу порту "Ольвія" у комунальну власність з подальшим управлінням за лендлорд-моделлю, за аналогією з кращими європейськими портами.

«Громада міста спроможна забезпечити ефективне використання і розвиток порту, отримавши від цього додаткове джерело доходів для вирішення місцевих інфраструктурних та соціальних проблем. Наразі річний обсяг надходжень від "Ольвії" до бюджету міста становить 30 млн грн, а потреби на відновлення міської інфраструктури, задіяної у логістиці порту, сягають 3 млрд грн. У разі передачі порту громаді, міській бюджет отримає близько 4 млрд грн вже за перші 5 років», - впевнений Сєнкевич.

Він також нагадав, що ще навесні міська та обласна ради зверталися до центральних органів влади з проханням сприяти у вирішенні питання передачі ДП "СК "Ольвія" у концесію громаді Миколаєва. Але це враховано не було.

Отож, зважаючи на ситуацію, міський голова Миколаєва підготував лист з до Президента України Володимира Зеленського з проханням підтримати передачу цілісного майнового комплексу ДП "СК "Ольвія" територіальній громаді міста Миколаєва.

Читайте також: Уряд затвердив порядок перевірок суден та взяття проб води

Як повідомляв Укрінформ, 14 серпня 2019 року Кабмін схвалив підготовлене Мінінфраструктури рішення про затвердження умов і початку концесії морських портів «Ольвія» та «Херсон».

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-