На Донеччині відкрили оновлений фронт-офіс для обслуговування населення

На Донеччині відкрили оновлений фронт-офіс для обслуговування населення

Фото
Укрінформ
У Мар’їнському районі завдяки грантовій підтримці, яка була надана Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) відкрито оновлений фронт-офіс, який відповідає принципам швидкого та якісного обслуговування населення.

Про це 24 квітня повідомили в Департаменті соціального захисту населення Донецької військово-цивільної облдержадміністрації.

«В управлінні соціального захисту населення Мар’їнської районної державної адміністрації офіційно завершено впровадження проекту надання соціальних послуг за моделлю «Прозорого офісу», а саме відкрито оновлений фронт-офіс, який відповідає принципам швидкого та якісного обслуговування», - йдеться у повідомленні.

Зазначено, що зміни, які відбулися в управлінні, стали можливими завдяки грантовій підтримці, яка була надана Агентством США з міжнародного розвитку (USAID). В цілому, донорська допомога управлінню склала понад 5 млн грн.

Технічна підтримка, надана USAID, дозволила працівникам управління пройти тренінги з надання клієнтоорієнтованих сервісів, облаштувати відповідно до стандартів зону очікування фронт-офісу, перейти на обслуговування громадян через систему «Електронна черга» та започаткувати створення електронного архіву.

Крім того, завдяки проекту, було впроваджено програмне забезпечення, яке дозволило максимально скоротити заповнення паперів з боку клієнтів управління та спростити систему збору інформації для формування пакету нарахування житлових субсидій.

Читайте також: На Донеччині стартував проект USAID з економічної підтримки Східної України

За словами керівника управління Наталії Бондаренко, зміни, які відбулись, є вагомими для управління, в якому перебуває на обліку майже 54 тисячі отримувачів різних видів допомог. Вони дозволять покращити якість надання соціальних послуг та збільшити рівень задоволення роботою управління з боку відвідувачів. Стандартизація робочих процесів підвищить якість надання послуг відділом прийому громадян, нові можливості з оцифрування архівних документів дали змогу створити цифровий архів та скоротити шлях верифікації даних при повторному зверненні. Водночас, буде зменшено обсяг робіт з паперовими носіями, час прийому документів для призначення житлових субсидій скорочено до 10 хвилин.

Фото: dn.gov.ua

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-