Тергромади на Миколаївщині вчилися співпрацювати зі ЗМІ

Тергромади на Миколаївщині вчилися співпрацювати зі ЗМІ

Децентралізація
Укрінформ
Об'єднані територіальні громади на Миколаївщині вчилися співпрацювати з засобами масової інформації.

Наскільки потрібен в громаді фахівець з комунікації, як прес-службам громад зацікавити регіональні та національні ЗМІ своїми інформаціями, важливість висвітлювати ту чи іншу подію вчасно - ці та інші питання взаємодії ОТГ з засобами масової інформації були порушені під час прес-кафе з журналістами «Комунікації як серфінг або чому важливо бути на одній хвилі».

Захід організований Миколаївським Центром розвитку місцевого самоврядування, створеним за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» та Мінрегіону, повідомляє кореспондент Укрінформу.

«Сьогодні маємо таку проблему: у громадах відбувається багато різних подій, їм є що показати громадськості, є чим поділитися, але про це мало хто знає. Адже далеко не в кожній ОТГ є прес-служба або хоча б відповідальна особа, яка б висвітлювала ці події на офіційних сайтах громад, в інтернет-виданнях та інших ЗМІ. Отож наше завдання наразі познайомити відповідальних за цей напрямок роботи членів ОТГ з провідними журналістами регіону, допомогти їм знайти спільні точки дотику в цьому питанні. Журналісти, у свою чергу, поділяться своїм баченням того, які саме новини вони хочуть бачити від ОТГ, як правильно їх подавати, які є типові помилки і таке інше», - розповіла радник з питань комунікації Миколаївського ЦРМС Юлія Почебут.

За її словами, на Миколаївщині наразі є 28 громад, де вже пройшли вибори. З них 24 мають власні сайти і лише 15 - комунікаторів. Ще декілька громад активно більш-менш наповнюють свої сторінки на сайтах або в соцмережах, проте не мають відповідних посад.

«Сьогодні важливим питанням для ОТГ є не лише актуальність озвученої ними інформації, а також налагодження системи її оприлюднення. Тобто, ми намагатимемося донести членам громад меседж про те, що висвітлювати події потрібно постійно. Для них це імідж, впізнаваність, популярність. А відтак - можливість залучити додаткові інвестиції на розвиток своїх громад», - впевнена Почебут.

Читайте також: У 112 громадах розпочинаються проекти створення та модернізації ЦНАП

Наразі кожна окрема громада має можливість визначитися, чи потрібен їй фахівець з комунікацій. Якщо керівництво і члени ОТГ усвідомлюють важливість цього питання, вони при формуванні бюджету можуть закласти відповідне фінансування на ці цілі.

«Сьогоднішній захід для мене важливий тим, що я не лише познайомлюсь з журналістами провідних ЗМІ регіону, а й розраховую отримати від них практичні рекомендації для працівників прес-служб ОТГ та запозичити певний досвід. Я фаховий журналіст, але робота на громаду має свою специфіку», - поділилася своїми враженнями прес-секретар Березанської ОТГ Тетяна Чудна.

Програма «U-LEAD з Європою» спільно фінансується Європейським Союзом та державами-членами Данією, Естонією, Німеччиною, Польщею та Швецією й підтримує реформу децентралізації та її секторальні напрямки.

Фото: Алла Мірошниченко

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-