На Рівненщині стурбовані закриттям малоефективних залізничних станцій

На Рівненщині стурбовані закриттям малоефективних залізничних станцій

Укрінформ
Замість закриття малоефективних станцій для вантажних операцій треба збільшити кількість вантажних вагонів. З такою пропозицією звернулися до УЗ голови райдержадміністрацій та підприємства-користувачі тих об’єктів, роботу яких планують припинити.

Про це повідомляє прес-служба Рівненської облдержадміністрації.

«Укрзалізниця виходить з пропозицією часткового закриття об’єктів, що мають невеликий обсяг роботи – відвантажують менш як 60 вагонів в місяць. На Рівненщині це – станції Антонівка, Смига, Рудня-Почаївська, Удрицьк, Дубровиця, Озеряни, Остки, Малинськ, Острог. Деякі з них в середньому відвантажують або завантажують близько 40-50 вагонів в місяць, проте є й такі, на яких ця кількість значно менша», - розповів під час наради в.о. начальника ВСП «Рівненська дирекція залізничних перевезень» Іван Якименко.

На переконання представників залізниці, цей об’єм недостатній для раціонального використання залізничної інфраструктури. Саме тому й було прийняте рішення про обмеження роботи малоефективних станцій.

Натомість Укрзалізниця запропонувала для підприємств, які активно користуються послугами цих станцій, самим покривати їх збитковість коштом коштів з різних джерел. За таким механізмом вже погодилися працювати зі станціями Малинськ та Остки.

«Рівненська ОДА вважає недоцільним закриття станцій. Адже навколо них розміщені підприємства, елеватори та лісгоспи. Їхня робота ускладниться, адже прийдеться наймати додатковий транспорт для перевезення продукції. А це вплине на збільшення її собівартості та зниження конкурентоспроможності підприємств. При чому слід відзначити, що багато з них є здебільшого бюджетоутворюючими для окремих територій», - наголосив заступник голови ОДА Ігор Тимошенко.

З припиненням вантажної роботи на станціях не погоджуються і керівники окремих районів та підприємства-користувачі.

Читайте також: Експерт назвав найбільш перспективні для лізингу сфери в Україні

Вони стверджують – попит на перевезення є. Проте нині Укрзалізниця не постачає необхідної кількості вагонів, яку замовляють підприємства. Або ж робить це із затримками. Таке недоотримання призводить до зниження окупності та ефективності окремих станцій.

Саме тому, під час зустрічі прийняли рішення ініціювати звернення обласних депутатів до Укрзалізниці щодо недопущення закриття станцій.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-