Укрзалізниці вдалося збільшити швидкість поїзда Київ – Маріуполь

Укрзалізниці вдалося збільшити швидкість поїзда Київ – Маріуполь

Укрінформ
Укрзалізниці вдалося збільшити швидкість поїзда Київ - Маріуполь, з 25 березня він перебуватиме в дорозі 17 годин 46 хвилин, що майже на годину менше, ніж зараз.

Про це повідомляє Залізничний інформаційний портал.

"Укрзалізниця збільшує швидкість курсування пасажирських поїздів з Маріуполя. Так, з 25 березня поїзд № 83/84 Маріуполь – Київ відстань у 1033 км долатиме за 17 годин 46 хвилин. До окупації частини Донецької області цей поїзд курсував коротшим майже на 150 км маршрутом і долав його за 16 годин 47 хвилин", - йдеться у повідомленні.

Зазначений поїзд вирушатиме з Києва о 16:26, прибуватиме до Маріуполя о 10:14 замість 11:15. Зворотно поїзд вирушатиме о 18:47 замість 18:27 та прибуватиме до столиці о 12:33 замість 13:15.

За словами директора регіональної філії «Донецька залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» Сергія Бугайова, найкоротший залізничний хід до Маріуполя проходить частково окупованими Донецькою та Луганською областями, тому Укрзалізниця змушена пускати поїзди іншим довшим маршрутом. «До окупації частини Донецької області залізничний маршрут Київ – Маріуполь був на понад 150 км коротший, ніж зараз. Якщо раніше поїзд курсував через Лозову та Костянтинівку, а це 879 км, то тепер – через Дніпро, Запоріжжя, Комиш-Зорю, а це вже 1033 км. Попри суттєву різницю у відстані, ми вже знаємо, як можна зарадити ситуації та зменшити час у дорозі», - зауважив він.

Бугайов також повідомив, що наразі вже вдалося збільшити швидкість поїзда № 83 Київ – Маріуполь з 55 до 58 км/год – саме з такою швидкістю він курсуватиме з 25 березня. А до початку АТО поїзд курсував зі швидкістю 54 км/год. «Комусь така зміна швидкості може здатися несуттєвою, але, нагадаю, йдеться про відстань понад тисячу кілометрів. Тут не повинно бути дрібниць і популізму», - зауважив він.

За словами Бугайова, зараз опрацьовується можливість подальшого зменшення часу в дорозі поїздів до Приазов’я, зокрема, завдяки збільшенню їх маршрутної швидкості, зменшенню часу на технологічні операції та кількості технічних зупинок, скороченню часу на екіпіровку рухомого складу. Залізничники розуміють стратегічне й суспільне значення цього маршруту та продовжують роботу над максимально можливим з погляду безпеки руху пришвидшенням поїздів на маріупольському напрямку, але поспішні рішення неприпустимі, адже всі ці заходи не повинні позначитися на якості обслуговування пасажирів та безпеці залізничних перевезень.

Читайте також: Укрзалізниця призначила 18 додаткових поїздів до 8 Березня

Бугайов нагадав, що залізничники активно працюють над вирішенням проблеми найвужчого місця цього маршруту – ділянки Комиш-Зоря – Волноваха. Наразі Укрзалізниця вже реалізує проект, що дозволить збільшити пропускну здатність цієї ділянки. Планується, що впродовж найближчих трьох років її пропускну здатність буде збільшено до 50 поїздів на добу. Це дозволить повністю забезпечити потреби регіону в пасажирських та вантажних перевезеннях залізничним транспортом.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-