Москаль: дорожники на Закарпатті змушені припинити роботу – УЗ не дає вагонів

Москаль: дорожники на Закарпатті змушені припинити роботу – УЗ не дає вагонів

Укрінформ
Незважаючи на теплу погоду на Закарпатті, дорожні фірми, у тому числі дуже потужні закордонні компанії, які цього року заїхали в область, змушені призупиняти роботи, бо "Укрзалізниця" не дає вагонів для доставки витратних матеріалів з інших областей України.

Про це заявив голова Закарпатської ОДА Геннадій Москаль, повідомляє його офіційний сайт.

"Мало того, що цього місяця Мінфін всупереч законодавству відібрав від нас левову частку грошей із "дорожнього експерименту", який є єдиним джерелом для капітального ремонту доріг на Закарпатті, тепер роботи зупиняються через відсутність вагонів та локомотивів", – написав Москаль.

Він додав, що потужні фірми збудували в області сучасні асфальто-бетонні заводи, які здатні виробляти необхідну кількість сировини, але не можуть цього зробити, бо "Укрзалізниця" не дає вагонів на доставку витратних матеріалів з інших областей України. А якщо кілька вагонів і знайдеться, немає локомотивів, які тепер задіюють тільки для експортно-імпортних перевезень. "Дійшло до того, що румунські компанії, які зайшли цього року на Закарпаття, домовляються про доставку асфальту вантажівками з Румунії, щоб не зірвати контракти і встигнути виконати роботи до настання морозів. Врешті-решт за "польські експерименти" в "Укрзалізниці" має хтось відповісти, інакше складається враження, що робота блокується навмисно і йде відвертий саботаж!" -  коментує ситуацію Москаль.

Читайте також: Москаль поскаржиться Гройсману на Мінфін через 41 “дорожній” мільйон

Він наголошує, що направив Прем’єр-міністру України Володимиру Гройсману телеграму з проханням терміново втрутитися в ситуацію і навести на "Укрзалізниці" лад, "тому що імпорт готового асфальту з Румунії – це нечувана річ, яка є показником ефективності "Укрзалізниці" і ганьбою для України".

ПАТ "Укрзалізниця" намагається рівномірно забезпечити усіх вантажовідправників рухомим складом і не робить суб'єктивних преференцій окремим регіонам. Про це Укрінформу розповіли у прес-службі Укрзалізниці, коментуючи заяву голови Закарпатської ОДА Геннадія Москаля про зупинку дорожніх робіт в області через начебто відсутність вагонів і локомотивів.

"Зважаючи на парк піввагонів, ПАТ "Укрзалізниця" робить все можливе для рівномірного забезпечення вантажовідправників рухомим складом. Окрім того, програма щодо відновлення автомобільних доріг триває і в інших областях держави. Тому пріоритет у забезпеченні рухомим складом, приміром, тільки Закарпатській області може призвести до зриву виконання загальнодержавної програми ремонту доріг в інших регіонах", - йдеться у повідомленні. 

У прес-службі зазначили, що за 9 місяців 2017 року Укрзалізниця збільшила на 53,7% обсяги перевезень будівельних вантажів у Закарпатську область порівняно з аналогічним періодом минулого року. Так, за вказаний період цього року було відвантажено 6958 вагонів будівельних матеріалів.    

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-