Хвилююче місто: у Дніпрі обрали бренд та логотип

Хвилююче місто: у Дніпрі обрали бренд та логотип

Фото
Укрінформ
У Дніпрі завершився черговий етап ребрендингу міста: було обрано бренд та логотип. Повторне голосування за них тривало з 19 до 28 липня. Переможцем за підсумками інтернет-голосування та за рішенням конкурсної комісії став логотип «Дніпро – хвилююче місто» Сергія Білого.

Про це повідомили у прес-службі міськради Дніпра.

«У рамках конкурсу тривало онлайн-голосування, за результатами якого всі конкурсанти могли отримати 30 балів, решту – 70 балів – виставляли члени журі, оргкомітет, які оцінювали роботи комплексно за сімома критеріями: оригінальність, лаконічність, привабливість, конкурентність, етичність, технологічність, позитивність. Процес ребрендингу триватиме. Ми просуватимемо цей бренд у нашому місті, в Україні та за її межами», – розповів керівник напряму брендингу «Агентства розвитку Дніпра» Ярослав Ярошенко.

Автор-переможець повинен розробити брендбук, у якому буде вказано, як саме й де використовуватиметься цей логотип.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-