ID-картки для депутатів: коли і як має запрацювати

ID-картки для депутатів: коли і як має запрацювати "електронна" Рада

Ексклюзив
Укрінформ
Верховна Рада має повністю перейти на електронний документообіг з можливістю подачі законопроектів та передачі ухвалених законів на підпис президенту у електронному вигляді до 2019 року.

Крім того, має бути встановлена нова система електронного голосування на робочих місцях із забезпеченням персонального голосування з використанням ID-карток з 15 липня по 30 серпня 2019 року. Відповідні строки реалізації пріоритетних проектів передбачені у "Стратегії електронного парламентаризму на 2018-2019 роки" (IT-стратегія), текст якої є у розпорядженні Укрінформу.

Згідно із затвердженою розпорядженням голови ВР від 5 липня IT-стратегією, передбачено створення інтегрованої автоматизованої системи "електронна зала пленарних засідань" на базі системи електронного голосування із забезпеченням функції персонального голосування на основі використання ID-картки депутата, а також системи інформаційно-документального забезпечення пленарного засідання.

Водночас заплановане поетапне впровадження системи голосування та підрахунку голосів нового покоління: на першому етапі передбачено розробити проектно-кошторисну документацію на створення електронної зали засідань із діючим макетом робочого місця депутата із використанням ID-картки, терміналу для таємного голосування. Ці роботи заплановано завершити до кінця 2018 року. На другому етапі передбачається безпосередня розробка та впровадження, монтаж такої нової системи голосування і підрахунку голосів . Окрім того, на цьому етапі планується забезпечити мобільним робочим місцем (планшетом) депутатів у залі.

Також, згідно із цим планом реалізації, виділено 7 місяців на розробку проектно-кошторисної документації системи контролю доступу до парламентських приміщень з використанням ID-картки.

Читайте також: Сайт Ради - на першому місці за відвідуваністю серед 200 парламентських порталів

Окрім того, реалізація стратегії має забезпечити завершення переходу всього документообігу з паперового на електронний. Для цього заплановано створити автоматизовану систему "Електронний законопроект" із цифровою платформою взаємодії ВР-Уряд-Президент. Очікується, що запровадження такої системи забезпечить підготовку та подачу законопроектів в електронному вигляді, а також передачу вже ухвалених законів на підпис президенту в електронному вигляді.

Як повідомлялося, у кінці червня голова парламенту Андрій Парубій наголошував, що єдина електронна картка працюватиме на голосуванні у Верховній Раді України, на голосуванні у комітетах, вона має бути одночасно і заробітною карткою, тому народний депутат повинен бути весь час із нею.

Парубій додав, що на обладнання парламенту необхідною апаратурою потрібен час.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-