Кабмін уперше за роки незалежності узявся за розвиток бренду України — Стадник

Кабмін уперше за роки незалежності узявся за розвиток бренду України — Стадник

1101
Ukrinform
Кабінет міністрів вперше за роки незалежності ухвалив проект бренду України, який сприятиме просуванню інформації про нашу державу у світі.

Про це написала керівник управління забезпечення доступу до публічної інформації Секретаріату Кабінету міністрів України Роксолана Стадник у Facebook

“Можливо, це типова українська історія про те, як ми довго запрягаємо, а потім швидко їдемо, це типова історія зрад і перемог, які стають не важливими, коли народжується результат. Сьогодні уряд вперше за 27 років ухвалив проект бренду Україна”, - написала Стадник.

Вона підкреслила, що йдеться не просто про символ, бо бренд - це емоція, це відчуття. “Ми не можемо змінити наше минуле, ми можемо творити лише майбутнє й зараз саме той момент, момент творення успішної, сильної, справді незалежної країни. Ukraine now – момент творення нашого відмінного майбутнього”, - додала керівник управління забезпечення доступу до публічної інформації Секретаріату КМУ.

Читайте також: Ukraine Now: Кабмін ухвалив єдиний бренд України

Як повідомляв Укрінформ, уряд у четвер ухвалив єдиний бренд України. Держсекретар Міністерства інформаційної політики Артем Біденко зробив презентацію колективної роботи, яка тривала майже рік, щодо створення бренду України.

"Вперше технічні завдання для відкритих і прозорих конкурсів грунтуються на серйозних дослідженнях цільової аудиторії, на яку й орієнтований єдиний бренд. Адже саме іноземці є тою аудиторією, кому ми хочемо показати Україну як країну можливостей, країну свободи, нових емоцій", - зазначив Біденко.

Він додав, що таке дослідження було проведено британськими експертами в рамках співпраці з урядом Великої Британії. 6 фокус-груп Великої Британії, Німеччини і Польщі показали кілька концепцій промоції України. На початкових етапах розробки до цього процесу долучився Конрад Бьорд, який керував знаменитою кампанією просування Великої Британії під назвою GREAT. У розробці остаточного варіанту бренду взяли участь саме українські експерти і креативники. Учасникам конкурсу були надані результати дослідження і було запропоновано дати свої ідеї або пропозиції щодо доопрацювання тих рекомендацій, які були отримані від британців.

За словами Біденка, робота тривала впродовж 9 місяців. Перед остаточним рішенням варіанти бренду були ще раз протестовані за сприяння Офісу з інвестицій на цільових аудиторіях. Спираючись на ці результати і на власну експертну думку, комісія визнала переможцем варіант бренду Ukraine Now, створений українським агентством Banda Agency.

На основі цього єдиного парасолькового бренду, що містить ключові елементи комунікації, буде розроблений модульний бренд-бук, яким можуть скористатися будь-які органи влади, підприємства, громадські організації за умови дотримання технічних стандартів.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>