Президент інтернет-компанії LeoGaming Олена Дегрік про минулу конференцію Fintech Ukraine 2017: «Безготівкові платежі стрімко завойовують ринок»

Президент інтернет-компанії LeoGaming Олена Дегрік про минулу конференцію Fintech Ukraine 2017: «Безготівкові платежі стрімко завойовують ринок»

186
Ukrinform

01 листопада 2017 року у Києві пройшла міжнародна конференція Fintech Ukraine.

 01 листопада 2017 року у Києві за сприяння відомого фінансового видання Bank Online пройшла міжнародна конференція Fintech Ukraine, на якій були присутні провідні компанії українського фінансового ринку: EasyPay, UAPay, LeoGaming, iPay, і ін. Захід був присвячений розвитку сфери онлайн-платежів. В ході дискусії кожна із запрошених сторін продемонструвала особисті досягнення в популяризації безготівкових розрахунків, навівши приклади успішно реалізованих проектів.

 Своїм баченням ситуації поділилася президент компанії LeoGaming Олена Володимирівна Дегрик. У доповіді було піднято питання про використання чат-ботів в організації онлайнових платежів.

 У чому полягала загальна думка учасників конференції?

 Олена Дегрик: «У тому, що український фінансовий ринок безготівкових розрахунків не повинен стояти на місці. Під час презентації прозвучала думка, що вітчизняний Фінтех знаходиться на низькому рівні. З іншого боку, за останні піврока в Україні було вироблено 554 млн безготівкових операцій, що є одним з найкращих показників серед країн Східної Європи.

За словами Олени Дегрик, дана динаміка приваблює в нашу країну все більше гравців з новими цікавими проектами.

 Чи правда, що «Приватбанк» є найголовнішим «стовпом» у формуванні вітчизняного ринку cashless-платежів?

Олена Дегрик: Звичайно, адже існує офіційна статистика Нацбанку України. Але це зовсім не привід, щоб нічого не робити. Зверніть увагу на тематику доповідей Fintech Ukraine: сервіс escrow, розвиток IT-банків, можливість онлайн-оплати за допомогою популярних чат-ботів. Якщо говорити про компанію LeoGaming, то запущений влітку цього року LeoBot став популярним не тільки у користувачів, але і наших партнерів.

 Які послуги, на вашу думку користуються успіхом у клієнтів?

 Олена Дегрик: Ті, які здатні миттєво вирішити проблему конкретної людини. Український споживач потребує зрозумілого і доступного сервісу, з недорогими тарифами, де процес оформлення платежу був максимально наочним і не займав би багато часу.

 Закінчуючи свою промову, Олена Дегрик заявила, що на даний момент найперспективнішим проектом є платформа Masterpass, активним розвитком якої вони і займаються, крім основної діяльності.


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-