Киянам повернули понад 200 тисяч поїздок за вимушену пересадку на «Либідській»

Киянам повернули понад 200 тисяч поїздок за вимушену пересадку на «Либідській»

Ексклюзив
Укрінформ
На початок січня пасажирам, які вимушені здійснювати пересадки на наземний транспорт на станції метро "Либідська", повернули 203 386 поїздок.

Про це у відповіді на інформаційний запит Укрінформу повідомив виконуювач обов’язків директора КП "Головний інформаційно-обчислювальний центр" Дмитро Шевченко. 

“Станом на 3 січня 2024 року пасажирам, які використали для оплати проїзду транспортну картку, зареєстровану в АСОП (автоматизованій системі оплати проїзду), повернуто 203 386 поїздок”, - йдеться у відповіді. 

Шевченко поінформував, що скарги від пасажирів щодо неповернення зареєстрованих поїздок не надходили.

Він наголосив, що компенсація вартості поїздок шляхом виплати громадянам коштів не відбувається, а користувачам повертаються саме зареєстровані поїздки, крім першої.

Як повідомлялося, у Києві запрацювала система компенсації поїздок через вимушені пересадки на станції метро «Либідська». Проїзд коштує не більше 8 гривень.

Читайте також: На ділянці столичного метро «Почайна»-«Тараса Шевченка» просідають тунелі, їх перекриють

Місто компенсує проїзд у тимчасових маршрутах №№ 2-М, 60, 43-К та додаткові поїздки у метро на «синій» гілці.

Компенсація діє для пластикової та цифрової карти та QR-квитків, створених з поїздок. Карту потрібно валідувати у наземному транспорті та метро під час кожної пересадки, як зазвичай. Поїздки за вимушені пересадки повертаються на карту наступної доби.

Компенсація діятиме, доки триватиме ремонт між станціями «Деміївська» та «Либідська».

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-