У Київському метро відновили систему продажу Kyiv Smart Card

У Київському метро відновили систему продажу Kyiv Smart Card

Укрінформ
Фахівці КП "ГІОЦ" відновили систему продажу Kyiv Smart Card.

Про це повідомили у Київському метрополітені.

У метрополітені нагадали, що місто впроваджує електронний квиток (оператор КП "ГІОЦ"), тому картка метро не продаватиметься і не поповнюватиметься у касах таких станцій: «Хрещатик» (центральний вихід), «Театральна», «Майдан Незалежності», «Академмістечко» (вихід до магазину NOVUS), «Лісова» (вихід до ТЦ «Даринок»), «Арсенальна», «Теремки» (вихід до ТЦ «Магелан»), «Сирець», «Почайна» (вихід до вул. С.Бандери), «Площа Льва Толстого».

Натомість у цих касах можна придбати та поповнити Kyiv Smart Card. «Водночас ви зможете використати раніше записані поїздки, скориставшись безконтактною карткою метро як звичайно. На станції «Площа Льва Толстого» також реалізовуватиметься QR-квиток», - зазначили у метрополітені.

Читайте також: Харківське метро запроваджує систему "Е-ticket"

У підземці зазначили, що метрополітен не має доступу до системи електронного квитка.

Як повідомлялось, у Київському метрополітені зранку 29 серпня стався збій системи продажу Kyiv Smart Card.

Фото: пресслужба КМДА

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-