Тарифи на утримання будинків: у Кличка сказали, де кияни можуть отримати роз’яснення
Про це заявив генеральний директор комунального концерну «Центр комунального сервісу» Андрій Щербина, повідомляє прес-служба Київміськдержадміністрації.
«Сьогодні у Києві працює єдина абонентська служба на базі Центру комунального сервісу, де здійснюється прийом споживачів з будь-яких питань щодо нарахувань за житлово-комунальні послуги. Нагадую, окрім 47 сервісних центрів, які є в усіх районах Києва, споживачі можуть вирішувати питання дистанційно, користуючись зручними онлайн-сервісами... Муніципальні ресурси дозволяють отримувати інформацію про щомісячні нарахування з усіх комунальних послуг, отримувати на електронну пошту рахунок та сплачувати за спожите – власники картки киянина розраховуються без комісії», – зауважив Щербина.
За його словами, для швидкого реагування на звернення споживачів у ЦКС впроваджено електронні сервіси. Термін опрацювання звернень, що надходять через сайт ЦКС, зазвичай не перевищує 3-х днів.
Керівник ЦКС також наголосив, що завдяки зручним муніципальним онлайн-ресурсам (месенджер та зворотний зв’язок на сайті) рівень задоволення потреб споживачів житлово-комунальних послуг зростає.
За даними Щербини, на сайтах Центру комунального сервісу та Головного інформаційно-обчислювального центру вже зареєстровано понад 600 тисяч власників особових рахунків.
У КМДА нагадують, що проведення перерахунку з послуги утримання будинків, споруд та прибудинкових територій можливе лише у тих випадках, коли є підстави – випадки неякісного надання послуги або ненадання взагалі. Будь-які неякісно надані послуги фіксуються в акті-претензії встановленого зразка, який має бути оформлений належним чином.
Фото: прес-служба КМДА