У КМДА розраховують, що муніципальний транспорт стане альтернативою приватному

У КМДА розраховують, що муніципальний транспорт стане альтернативою приватному

874
Ukrinform
Столична влада розраховує, що муніципальний транспорт стане гідною альтернативою приватному.

Про це заявив заступник голови Київської міської державної адміністрації Дмитро Давтян, повідомляє прес-служба КМДА.

«Транспорт - галузь, що актуальна для кожного мешканця столиці. І останні роки влада має пріоритетом не просто її розвиток, але й розумне і зважене планування, оптимізацію, поліпшення. Ми дійсно хочемо, щоб муніципальний транспорт став гідною альтернативою приватному - і для цього поповнюємо, оновлюємо, поліпшуємо стан рухомого складу. Хочемо, щоб рух містом був максимально впорядкованим - ремонтуємо та будуємо дороги та мости, плануємо нову гілку метро тощо. Я впевнений: розумний підхід неодмінно дасть позитивний результат, який оцінять усі, хто живуть у столиці, або ж приїздить сюди», - наголосив Давтян.

Як зазначається, столиця увійшла до трійки міст, які відібрані для експерименту з діагностики міської транспортної інфраструктури з умовною назвою «Аналіз транспортних систем», що проводиться International Finance Corporation із залученням галузевих експертів. 

“Проблеми та переваги, що існують у Буенос-Айресі, Белграді та Києві, стануть предметом вивчення не лише за базовими для галузі показниками, але й враховуватимуть думки та побажання мешканців”, - розповіли представники міжнародної фінансової корпорації під час зустрічі з Давтяном. Інструмент діагностики буде розроблено так, щоб охоплювати систему міського транспорту цілісно, включаючи перевезення залізничним та автомобільним транспортом (від автобусів і метро - до автомобілів та велосипедів), відповідні дороги та іншу інфраструктуру.

Результатом цього вивчення мають стати напрацьовані конкретні рекомендації щодо оптимізації та оновлення маршрутів, сполучень і шляхів. Це буде короткострокова оцінка, і вона, переконані представники IFC, дозволить не лише ґрунтовно зрозуміти сильні та слабкі місця Києва, але й допоможе виокремити ті побічні моменти, на які варто звернути увагу столичній владі при формуванні «розумного» міського простору.

Читайте також: В КМДА запевняють, що проїзд у маршрутках коштуватиме не дорожче 7 гривень

Окрім того, підсумки дослідження повинні забезпечити розуміння стану та перспектив розвитку того чи іншого виду міського транспорту, засобів покращення ситуації у сфері міського транспорту завдяки використанню кращих світових практик. Також отримані дані покликані сприяти подальшому діалогу Міжнародної фінансової корпорації з муніципалітетами та можливій подальшій участі МФК у проектах покращення міського транспорту Києва, наголошуються в повідомленні.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>