Технології наступають: у метро Києва сказали, що буде з касирами

2768
Ukrinform
Касирів київського метро не звільнятимуть з появою нових способів оплати за проїзд і повної відмови від жетонів, а переведуть у режим консультаційної роботи.

У цьому запевнив начальник КП "Київський метрополітен" Віктор Брагінський на прес-конференції у середу, повідомляє кореспондент Укрінформу.

"На сьогодні у нас більше ста вакансій у комерційній службі. Ми не можемо людей набрати на низькооплачувану роботу. Контролери, касири, старші касири - це низька заробітна плата, тому зараз багато вакансій. Таким чином, ми цих людей переводимо на сервісні центри, де вони будуть займатися не перерахунком жетонів, а працюватимуть із пасажирами, роз’яснюючи і вирішуючи нестандартні питання", - сказав Брагінський, додавши, що у зв'язку з такими змінами можна буде говорити про підвищення заробітної плати цих працівників.

Читайте також: На одній зі станцій київського метро “запустили” QR-квиток

Керівник підпрриємства додав, що на сьогодні вже є 4 такі сервісні центри для роботи з пасажирами.

Як повідомляв Укрінформ, на станції київського метро "Кловська" відсьогодні впровадили новий механізм оплати проїзду - за допомогою квитка з QR-кодом, які можна придбати у спеціальних автоматах. На станції тепер немає кас, вона повністю автоматизована.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-