На одній зі станцій київського метро “запустили” QR-квиток

На одній зі станцій київського метро “запустили” QR-квиток

Фото
1366
Ukrinform
На станції київського метро "Кловська" впровадили новий механізм оплати проїзду - за допомогою квитка з QR-кодом, які можна придбати у спеціальних автоматах.

Про це на прес-конференції поінформував начальник КП "Київський метрополітен" Віктор Брагінський, повідомляє кореспондент Укрінформу.

"Ми сьогодні презентуємо експериментальну автоматизовану станцію, яка працює без кас, де пасажир може самостійно використати будь-який вид оплати поїздки", - сказав Брагінський.

Віктор Брагінський

За його словами, на станції встановлено 5 автоматів, де можна і придбати QR-квиток, і поповнити проїзний, скориставшись банківською карткою чи оплативши готівкою - спосіб оплати проїзду пасажир обирає сам.

"Зручний інтерфейс дозволяє швидко розібратись у меню і швидко оплатити поїздку, і таким чином ми відходимо від жетонів", - зауважив керівник підприємства.

Читайте також: На київському транспорті запровадять разові квитки з QR-кодом

Він додав, що нині працівники метрополітену допомагають пасажирам здійснити оплату через автомати. Тестуватимуть такий режим оплати два місяці, після чого проект планується запровадити на інших станціях.

Брагінський пояснив, що станцію "Кловська" обрано як пілотну через невеликий пасажиропотік.

Микола Поворозник

У свою чергу заступник голови КМДА Микола Поворозник зазначив, що після завершення пробного періоду проекту нововведення повністю запрацює у підземці. Наступними smart-станціями метро стануть "Університет", "Дружби народів", "Либідська" та "Політехнічний інститут".

Нові квитки на метро з QR кодом. Фото: Олена Худякова, Укрінформ

Він підкреслив важливість для міста цього проекту, який є значним кроком до повного впровадження електронного квитка у громадському транспорті Києва.

"Метрополітен на сьогодні практично на 100% готовий до впровадження електронного квитка", - сказав Поворозник.

За його словами, для більш зручної оплати планується об'єднати підземний і наземний транспорт в одну систему.

На прес-конференції також наголошувалося, що у КП "Київський метрополітен" працюють над онлайн-поповненням проїзних квитків та мобільним додатком метро.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-