У Києві торік демонтували понад 5 тисяч незаконних рекламних засобів

У Києві торік демонтували понад 5 тисяч незаконних рекламних засобів

1312
Ukrinform
Упродовж 2016 року в Києві демонтовано 5032 незаконні рекламні засоби, протягом 2015 року - 3813 конструкцій, а в 2014 – 1600.

Про це повідомив заступник голови КМДА Олексій Резніков, передає прес-служба міської влади.

"Цифри говорять самі за себе – місто очищується від візуального сміття. Згідно з новими правилами розміщення рекламних засобів, які будуть затверджені вже незабаром, деякі формати, такі як холдери та перетяжки, взагалі будуть заборонені в місті. Буде більш жорсткий підхід до форматних зон. Оператори розуміють, що скорочення кількості зовнішньої реклами в місті неминуче, але й розуміють, я сподіваюсь, необхідність цього", - сказав Резніков.

Відтак, згідно зі звітом відділу демонтажів КП «Київреклама», протягом року демонтовано такі типи конструкцій у кількості: банер – 687; вивіска – 623; електронне табло – 30; конструкція на даху – 55; кронштейн – 225; лайтпостер на фасаді – 60; лайтпостер, що стоїть окремо – 125; прапор, прапорець – 1; телевізійний екран на фасаді – 9; телевізійний екран, що стоїть окремо – 2; тимчасова виносна спеціальна конструкція – 534; транспарант-перетяжка над вулицею – 516; тумба, що стоїть окремо – 509; холдер – 891; щит на фасаді – 85; щит, що стоїть окремо – 680.

Протягом грудня силами КП «Київреклама», КП «Київблагоустрій» і безпосередньо власниками рекламних засобів у Києві демонтовано 196 незаконні рекламні засоби різних типів.

Резніков прогнозує прийняття Київрадою нових правил, що врегулюють розміщення рекламних конструкцій у Києві, вже до кінця року.

Так, згідно з ними, у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від розміру конструкцій – між найменшими форматами – сітілайтами – 40 метрів, і так далі, до 150 метрів між великими форматами – білбордами.

Також більш жорстким буде підхід до визначення тієї чи іншої форматної зони з розміщення рекламних засобів.

Нові правила включатимуть, серед іншого, уточнення дозволених і заборонених форматів конструкцій та їхніх розмірів, схеми розміщення реклами на території міста, буде приділено особливу увагу безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.

Усі ці та інші нововведення призведуть до істотного скорочення зовнішньої реклами в Києві та очищення міста від візуального шуму.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>