У Кличка пояснили, чому кияни отримали "захмарні" платіжки за тепло

У Кличка пояснили, чому кияни отримали "захмарні" платіжки за тепло

1930
Ukrinform
Київська міська державна адміністрація звертає увагу киян, що в рахунках за опалення, отриманих цього місяця, період, за який нарахована послуга, перевищує один календарний місяць.

Це пов’язано зі зміщенням дат зняття показань будинкових приладів обліку, які здійснює ПАТ "Київенерго", повідомляється на сайті КМДА.

"Сьогодні 95% житлових будинків столиці обладнані приладами обліку тепла. Починаючи з грудня 2016 року, зняття показань будинкових лічильників для нарахувань за опалення відбувається у 2 останні дні місяця, а не з 19 до 26 числа, як раніше. Тому кількість днів надання послуги, відображена в платіжках за грудень для мешканців будинків із лічильниками, складається із залишкової кількості днів надання послуги у листопаді та протягом усього грудня", - йдеться у повідомленні.

Як пояснили в КМДА, необхідність зміни дат зняття показань теплолічильника пов’язана з механізмом нарахування субсидій, які нараховуються за весь календарний місяць. Сьогодні в зоні обслуговування ПАТ "Київенерго" близько 30% споживачів отримують субсидію на оплату комунальних послуг.

Повідомляється також, що середньозважена вартість опалення в грудні для мешканців багатоповерхових будинків без лічильників тепла становила 31,27 грн/кв.м. Це середня ціна одного квадратного метра опалення в будинках столиці з лічильниками, на основі яких визначено вартість опалення для будинків, не оснащених приладами обліку. Нарахування здійснювалися згідно з ухваленою в листопаді постановою Кабінету міністрів України № 865.

"Таким чином, ліквідовується дискримінація для мешканців багатоповерхівок, де ще не встановлені прилади обліку, оскільки за тарифом кияни сплачували б 32,97 грн/кв.м", - йдеться у повідомленні.

Крім того, звертається увага, що вартість послуги централізованого опалення залежить від зовнішньої температури повітря та технічних характеристик будинку.

У разі незгоди щодо нарахування за опалення КМДА закликає киян звертатися безпосередньо до центрів обслуговування клієнтів ПАТ "Київенерго", а також на міські "гарячі лінії".

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-