У Києві покарають рекламодавця за лайтбокси

У Києві покарають рекламодавця за лайтбокси "Кар'єристка - мати-зозуля"

Укрінформ
Головне управління Держпродспоживслужби у Києві розпочало розгляд справи щодо порушення законодавства щодо зовнішньої  реклами, яка була розміщена у центрі столиці на лайтбоксах та містила відверто дискримінаційні і провокаційні тексти на кшталт «Жінка-керівник - завжди стерво», «Кар'єристка - мати зозуля».

Про це повідомляє прес-центр Держпродспоживслужби.

"Розміщення реклами такого характеру викликало хвилю обурення серед громадян, у тому числі народних депутатів України. Враховуючи зазначене, Держпродспоживслужба доручила ГУ Держпродспоживслужби в м. Києві вжити заходи щодо зупинення розповсюдження цієї образливої реклами та притягнути до відповідальності рекламодавця", - йдеться у повідомленні.

Зазначається, що Держпродспоживслужба звернулася до рекламного агентства, яке розмістило зазначену рекламу, з вимогою надати необхідні документи. Це дозволить встановити замовників і притягнути їх до відповідальності. 

Як відомо, відповідно до Закону України «Про рекламу» основними принципами реклами є: законність, точність, достовірність, використання форм та засобів, які не завдають споживачеві реклами шкоди. 

Реклама не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності. Крім того, Закон забороняє вміщувати твердження, які є дискримінаційними за ознаками статі, родом і характером занять.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-