«Київводоканал» радить платити без урахування «помилкового боргу»

10.11.2016 03:35 1449

У ПАТ "АК "Київводоканал" заявили, що через технічну затримку з отриманням інформації щодо оплати послуг за квитанціями «Київводоканалу» у відділеннях "Ощадбанку" у жовтні частина коштів не була врахована, тому радять киянам оплату здійснювати без урахування "помилкового боргу".

Про це повідомляє прес-служба КМДА з посиланням на ПАТ «АК «Київводоканал» .

"Через технічну затримку з отриманням інформації щодо оплати послуг за квитанціями «Київводоканалу» у відділеннях «Ощадбанку» у жовтні частина коштів своєчасно не була врахована. Відтак у квитанціях за жовтень може бути помилково вказано борг за минулий місяць», - йдеться у повідомленні.

У «Київводоканалі» запевнили, що зазначену помилку буде виправлено в автоматичному режимі, а сплачені кошти обов’язково врахують, так що вже у грудні мешканці отримають квитанції із вірними нарахуваннями – без «боргу». Оплату послуг за такими квитанціями «Київводоканал» закликає здійснювати без урахування «помилкового боргу».

При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання не нижче першого абзацу на «ukrinform.ua» — обов’язкові. Цитування і використання матеріалів у офлайн-медіа, мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди "ukrinform.ua". Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.

© 2015-2017 Укрінформ. Усі права застережені.

Дизайн сайту — Студія «Laconica»
Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-