Три чверті кандидатів у президенти взагалі не згадувалися на великих телеканалах

Три чверті кандидатів у президенти взагалі не згадувалися на великих телеканалах

Моніторинг
Укрінформ
Змістовних дискусій між кандидатами в Президенти України на телебаченні майже не було, при цьому три чверті кандидатів взагалі не згадувалися на великих телеканалах.

На цьому наголосила голова ГО "Детектор медіа" Наталія Лигачова, презентуючи в Укрінформі результати моніторингу телеконтенту за три тижні березня.

"Загалом телебачення забезпечує зовнішній плюралізм. Були різні канали, які підтримували різних кандидатів. Рідко, але були канали, досить рівновіддалені від кандидатів. Якщо глядач хотів дивитися кілька телеканалів, то міг отримати інформацію про різні аспекти виборчої кампанії. З іншого боку, навіть цей зовнішній плюралізм став майданчиком перш за все піару, і змістовних дискусій майже не було, незважаючи на безпрецедентну кількість політичних ток-шоу", - зазначила Лигачова.

Водночас вона зауважила, що ще однією головною тенденцією березня на ТБ було розслідування щодо можливої корупції в Укроборонпромі та скасування Конституційним судом статті Кримінального кодексу щодо незаконного збагачення, що дуже суттєво вплинуло не тільки на хід виборчої кампанії, а й на її висвітлення у медіа. Це стало топ-темою березня як на телеканалах, які підтримують Петра Порошенка (Прямий, 5 канал), так і тих, які підтримують його опонентів, хоч канали робили різні акценти. І ця тема суттєво поламала політтехнологічні схеми, які були у заготовках різних штабів.

Читайте також: Бойко і Тимошенко стали головними замовниками "джинси" у березні — ІМІ

"Щодо моніторингових даних, то з січня головне протистояння на телебаченні відбувалось між Порошенком і Тимошенко. Їх найчастіше згадували у новинах, причому попри те, що Порошенка показують як Президента, за кількістю піару Тимошенко не набагато відстала від конкурента. І найбільше піару і Порошенка, і Тимошенко було на каналі "Україна", - сказала Лигачова.

В Укрінформі обговорили основні медійні тренди передвиборчої кампанії-2019/ Фото Геннадія Мінченка

За її словами, загалом канали регулярно просували і піарили сімох кандидатів.

"Тобто крім Порошенка і Тимошенко, яких показували на всіх каналах, крім UA:Першого, і Зеленського, якого, крім "1+1", іноді можна було побачити в новинах СТБ, ІСТV і віднедавна "України", це був ще Юрій Бойко - на "Інтері" і зрідка на "112 Україна", Олександр Вілкул - "Україна", СТБ, ІСТV, Олег Ляшко - "Україна" та "Інтер", Анатолій Гриценко - ІСТV та СТБ", - уточнила Лигачова.

Вона додала, що зрідка показували Сергія Капліна ("Інтер"), Валентина Наливайченка ("Інтер", "Україна"). У ток-шоу також з’являлися Олександр Шевченко, Ігор Смешко ("1+1"), Руслан Кошулинський (ICTV, Прямий), Ілля Кива ("112 Україна" та NewsOne). А три чверті кандидатів взагалі не згадувалися на великих телеканалах.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-