"Голосуйте! Ми прикриємо": військові закликають українців йти на вибори
Проект презентував ветеран 95-ї бригади ДШВ, голова Ради ветеранів Володимир Лагута в стінах Укрінформу.
"Ідея створення проекту виникла давно, хотілось би донести свою думку - ми не агітуємо за якісь політичні партії, це право особисто кожного робити той чи інший свідомий вибір. Ми хочемо закликати, щоб люди віднеслись до цього дуже відповідально і все-таки змогли прийти на виборчі дільниці 31 березня і зробити свій внесок у розбудову країни", - розповів він.
Міністр у справах ветеранів Ірина Фріз зазначила, що ідея такої інформаційної кампанії виникла безпосередньо у самих військових і проект було реалізовано спільною ініціативною групою із залученням представників Міноборони, а сам інформаційний продукт підготував фотограф і письменник Сергій Лойко.
"Головна мета цього проекту - без політики. Проект має за необхідне закликати кожного громадянина нашої держави свідомо прийти на виборчу дільницю і проголосувати за наше майбутнє, за розвиток держави, за демократичні цінності. Ці ролики не мають жодного політичного забарвлення і не є виборчо орієнтованими", - додала Фріз.
Як зазначається, зйомки здійснювались безпосередньо біля Донецького аеропорту, а героями соціально-інформаційних роликів стали військові, які служать на передовій.
"Моя головна умова була в тому, що не можна робити якусь "туфту" чи фейк. Не можна наряжати людей, знімати їх у павільйоні. Зі мною одразу ж погодились, я сказав, що це має бути відзнято саме в бойових умовах на передовій", - розповів режисер проекту Сергій Лойко.
Лойко відмітив, що в результаті було відібрано близько 25-ти роликів для демонстрації на телебаченні та в соцмережах, а також організатори підготували 25 фото із військовими для білбордів та сітілайтів.
Очільниця Мінветеранів Ірина Фріз також зауважила, що Нацрада з питань телебачення та радіомовлення надала рішення про те, що ролики "Голосуйте! Ми прикриємо" мають ознаки соціальної реклами, а тому надалі організатори звернуться до телеканалів та операторів зовнішньої реклами із проханням розмістити ролики та фотографії проекту.
Фото: Шамкін Данііл