IFC прогнозує швидкий старт державно-приватного партнерства у дорожній галузі

IFC прогнозує швидкий старт державно-приватного партнерства у дорожній галузі

Укрінформ
У Міжнародній фінансовій корпорації (International finance corporation, IFC) очікують, що перші консультаційні договори з державно-приватного партнерства (ДПП) у дорожній галузі можуть бути укладені до кінця грудня 2021 року або на початку січня 2022 року.

Як повідомляє кореспондент Укрінформу, про це сказала керівник діяльності IFC в Україні Олена Волошина під час інфраструктурного дня у Європейській бізнес-асоціації 3 грудня.

«Ми готові реалізовувати перші шість проєктів ДПП у дорожній галузі, які ми визначили для себе вже зараз. Ми сподіваємося, що перші два консультаційні договори будуть підписані до кінця цього року або в січні після свят», - сказала вона.

Волошина додала, що ці договори стосуватимуться доріг Харків – Дніпро – Запоріжжя та Ягодин – Ковель – Луцьк.

За її словами, реконструкцію цих доріг у рамках проєктів ДПП буде профінансовано на рівні 200-300 млн дол. Планується, що це буде не класична концесія.

Волошина пояснила, що передбачається той варіант ДПП, коли приватна компанія власним коштом реконструює дороги, а держава повертає витрачені кошти відповідно до певного графіку.

Як повідомляв Укрінформ, у жовтні 2020 року Міністерство інфраструктури, Укравтодор, Світовий банк та Міжнародна фінансова корпорація в Україні презентували першу програму державно-приватного партнерства у дорожній галузі. Йдеться про 6 ділянок доріг загальною довжиною 1 500 км, які були відібрані для потенційних пілотних проєктів ДПП: Харків – Дніпро – Запоріжжя (M-29, M-04, M-18); Бориспіль – Полтава (М-03); Херсон – Миколаїв (М-14); Київ – Житомир – Рівне (М-06); Ягодин – Ковель – Луцьк (М-07, М-19); Дніпро – Кривий Ріг – Миколаїв (M-04 H11).

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-