Ще 11 великих компаній приєдналися до спільноти «Бізнес без бар’єрів»

Ще 11 великих компаній приєдналися до спільноти «Бізнес без бар’єрів»

Укрінформ
Ще одинадцять українських та міжнародних компаній долучилися до проєкту «Бізнес без бар’єрів».

Спільнота створена з ініціативи першої леді Олени Зеленської й покликана об’єднувати бізнес, який поділяє цінності життя та роботи без бар’єрів, повідомляє Укрінформ із посиланням на пресслужбу глави держави.

Зазначається, що декларацію щодо втілення доступності та поширення принципів спільноти у своїх компаніях підписали: Visa, Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ), група готелів Fairmont Grand Hotel Kyiv та Riviera House, ПриватБанк, McDonald’s в Україні, «Кока-Кола Україна», торговельна мережа «Фокстрот», IT-компанія «EPAM Україна», книжкова платформа Yakaboo, мережа супермаркетів «Сільпо» та юридична фірма «Астерс».

«Бізнес завжди в авангарді позитивних змін. Роль бізнесу важлива у впровадженні нових цінностей і стандартів на всіх рівнях. Саме отримуючи нові послуги, сервіси, можливості працевлаштування та стандарти роботи, люди швидше відчувають зміни у суспільстві загалом. І саме тому важливо об’єднуватися навколо потрібних змін», –підкреслила Олена Зеленська на зустрічі з керівниками компаній.

В ОП розповіли, що одна з ключових цілей проєкту «Бізнес без бар’єрів» – забезпечити рівні можливості у доступі до роботи, сервісів, послуг для всіх груп суспільства, включно з людьми з інвалідністю, літніми людьми, батьками з дітьми до шести років, жінками, молоддю тощо.

В Офісі глави держави також нагадали, що спільнота «Бізнес без бар’єрів» була створена в листопаді 2020 року в межах ініціативи першої леді. Тоді сформувалася «перша десятка» бізнесів, які впроваджували безбар'єрні практики у своїх компаніях. Головне завдання проєкту – ділитися досвідом і поширювати його, реагуючи на запит колег на такі зміни.

Читайте також: Зеленська планує ініціювати нові проєкти щодо безбар’єрності

Учасниками спільноти «Бізнес без бар’єрів» вже є Укрпошта, Ощадбанк, Укрзалізниця, «Ашан Україна», 1+1 Media, ДТЕК, SOCAR Energy Ukraine, work.ua, корпорація «АТБ» та Danone Україна.

«Бізнес без бар’єрів» – проєкт, що сповідує відкритість, тому приєднатися до спільноти може будь-яка компанія, що готова слідувати принципам безбар’єрного ведення бізнесу вже сьогодні.

Як повідомляв Укрінформ, Україна отримала офіційний статус учасниці Міжнародної ініціативи рівних прав і можливостей «Партнерство Біарріц» у вересні 2020 року. Долучення нашої країни до Партнерства заради миру ініціювала перша леді України в грудні 2019 року.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-