Київстар запустив комплекс сервісів кіберзахисту для бізнес-клієнтів

Київстар запустив комплекс сервісів кіберзахисту для бізнес-клієнтів

PR
Укрінформ
Національний телеком-оператор “Київстар” запустив послугу кіберзахисту для бізнес-клієнтів.

Як повідомили Укрінформу в пресслужбі оператора, до нового комплексу сервісів  увійшли інструменти, розроблені провідними постачальниками рішень у сфері інформаційного захисту  – Fortinet і Barracuda.

“Кіберзахист від Київстар можуть використовувати будь-які компанії, незалежно від індустрії, форми власності чи розміру: державні установи, банки, фінансові організації, IT-бізнеси, промисловість, компаній, що працюють з персональними даними, сервісні підприємства, ритейл, стартапи тощо. Запропоновані інструменти  допоможуть компаніям захищати від загроз різних типів мережеві інфраструктури, сервіси та хмарні рішення”, - йдеться у повідомленні.

Зазначається, що в залежності від потреб та пріоритетів компаній, кожне з рішень може надаватися окремо або в комплексі з іншими інструментами для кібербезпеки. Це допоможе не лише захистити інфраструктуру, а й оптимізувати її.

Функціонал інструментів для кіберзахисту дозволяє, зокрема, організувати захист корпоративної пошти (Email Security) від шкідливого програмного забезпечення, фішингових атак, спаму та інших кіберзагроз, запобігає втраті даних, шифрує й архівує електронну пошту, захищає від різнорівневих атак, забезпечує фільтрацію корпоративного трафіку (Next Generation Firewall).

Крім цього, новий сервіс передбачає захист вебдодатків (Web Application Firewall (WAF)) від шкідливого трафіку з інтернету, аналізує http-трафік між вебдодатком та мережею інтернет, відфільтровує виявлені загрози, захищає корпоративну мережу (Network Access Control (NAC)) від неавторизованих користувачів і зловмисників та надає мережевий доступ відповідно до профілю користувача і з'ясовує, чи безпечно під’єднувати до мережі той чи інший пристрій.

Сервіс для кіберзахисту дозволяє також організувати роботу систем захисту даних для аналізу поведінки користувачів (User and Entity Behavioral Analytics (UBA / UEBA)), виявити будь-яку аномальну поведінку в мережі та порушення правил, встановлених компанією, захистити кінцеві точки (Endpoint Security) ІТ-інфраструктури компанії (серверів, ПК, ноутбуків, смартфонів) від відомих і невідомих атак, виявити, проаналізувати і заблокувати різноманітні загрози — злом пристрою, зараження вірусом, спам інших пристроїв тощо.

Читайте також: Київстар запровадив для абонентів можливість ідентифікації через застосунок «Дія»

У компанії пояснили, що запропоновані Київстар рішення працюють у будь-якому середовищі – у хмарі, на віртуальній машині чи на наявному обладнанні компанії. Вони сумісні з іншими сервісами для інформаційного захисту та можуть поєднуватися з ними. А використання сучасних технологій на основі машинного навчання (machine learning) дозволяє точно визначати вразливі місця системи та блокувати не лише відомі, а й нові загрози.

Як повідомлялося, раніше Київстар запропонував бізнес-клієнтам сервіс AntiDDoS, ефективність якого  у протидії DDoS-атакам різних рівнів компанія перевірила на власних системах та мережі. AntiDDoS постійно відстежує структуру трафіку, що надходить з інтернету в підмережі (ресурси) клієнта. Щойно система виявляє відхилення від легітимного трафіку, він автоматично переспрямовується на очищення і тільки після цього повертається до клієнта. Підібрати оптимальне рішення для кіберзахисту конкретної компанії можна за допомогою експертів Київстар. Також оператор надає підтримку для роботи сервісів після підключення.

Фото з відкритих джерел

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-