Будівництво обходу Житомира: Укравтодор не погоджується з рішенням арбітра FIDIC

Будівництво обходу Житомира: Укравтодор не погоджується з рішенням арбітра FIDIC

Укрінформ
У Державному агентстві автомобільних доріг України (Укравтодорі) не погоджуються з рішенням арбітра Міжнародної асоціації інженерів-консультантів (FIDIC) у справі про розірвання контракту на будівництво обходу міста Житомир з китайською компанією SINOHYDRO. 

Як передає Укрінформ, про це повідомляє пресслужба відомства у Фейсбуці.

"Фактично, з даним рішенням вина підрядника щодо неспроможності виконати контрактні зобов’язання повністю перекладається на замовника, яким є Укравтодор. Держагентство автомобільних доріг готує офіційну незгоду з рішенням та повідомлення про намір розпочати арбітраж", - йдеться у повідомленні.

Зазначається, що у жовтні 2020 року Укравтодор розірвав контракт на будівництво обходу міста Житомир на М-06 Київ – Чоп з підрядником SINOHYDRO у зв'язку з повільним темпом робіт та порушеннями при будівництві, через які роботи визнані дефектними та підлягають повторному виконанню.

Китайська компанія оскаржила це рішення у Раді з врегулювання спорів - органі медіації конфліктів, діяльність якого передбачена проформами FIDIC. Рішенням пана Махадева Гопіната, арбітра FIDIC, розірвання контракту Укравтодором визнано неправомірним. Відповідно до цього рішення, 10,3 млн євро, інкасованих Укравтодором за банківськими гарантіями, які китайська компанія SINOHYDRO надала відповідно до умов контракту, мають бути повернені підряднику.

Читайте також: Укравтодор розпочав роботи на 215 об'єктах

В Укравтодорі підкреслюють, що контрактом передбачено, що представник Ради з врегулювання спорів систематично має відвідувати будівельний майданчик та особисто знайомитись зі станом справ.

"Натомість пан Махадева Гопіната проживає у Південно-Африканській Республіці - і в Україні, а тим паче на будівельному майданчику, він жодного разу не був. Цей факт дозволяє поставити під сумнів об’єктивність та неупередженість рішень пана Гопіната, про що свідчить аргументація та зміст таких рішень", - наголошують у відомстві.

Як повідомляв Укрінформ, у жовтні 2020 року Укравтодор розірвав договір із китайською компанією Sinohydro Corporation Limited, яка займалася будівництвом північного обходу Житомира, через порушення умов договору та повільні темпи робіт.

Станом на початок жовтня відсоток виконання будівельних робіт підрядником мав би становити близько 80%. Натомість фактичне виконання – 49,17%, з яких велика частина містить серйозні зауваження щодо якості виконання.

Реконструкція вказаної ділянки проводиться в рамках проєкту Укравтодору, Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) та Європейського інвестиційного банку (ЄІБ) – "Пан’європейські коридори"/Європейські дороги України II".

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-