Інформація про послуги на фондовому ринку доступна онлайн - Нацкомісія
Про це повідомляється на сайті НКЦПФР.
«Вичерпний перелік послуг, їхня вартість та відповідні роз’яснення розміщені в розділі «Єдиного вікна», який підтримує спеціалізований підрозділ Комісії, відповідальний за організацію процесу замовлення адмінпослуг та кваліфіковану допомогу з оформлення документів», - йдеться в повідомленні.
Електронний відкритий доступ до переліку послуг спрощує процес взаємодії з учасниками ринку та робить його прозорим.
«Централізація діяльності з надання послуг учасникам ринку та впровадження електронного документообігу покликані підвищити ефективність та оперативність надання адмінпослуг учасникам ринків капіталу, усунути потенційні корупційні ризики. А в перспективі – дозволити перевести в online й саме надання адмінпослуг», - йдеться в повідомленні.
У Нацкомісії зауважили, що електронний відкритий доступ до переліку послуг доповнив раніше відкритий фізичний: щоб подати заяву та інші потрібні документи вже не потрібно замовляти навіть перепустку в приміщення державного органу, доступ до вікна та скриньки приймання документів відкритий всім.
Як відомо, співробітники «Єдиного вікна» приймають документи, надають консультації з оформлення замовлень, видають замовлені фізичними чи юридичними особами довідки, ліцензії, дозволи… Також вони контролюють в автоматичному режимі строк надання адміністративних послуг, який не повинен перевищувати 30 днів з дня подачі заявки (якщо законодавство не передбачає інші терміни).