Український стенд на GULFOOD 2019 викликав великий інтерес

Український стенд на GULFOOD 2019 викликав великий інтерес

Фото
Укрінформ
Україна успішно стартувала у найбільшій продуктовій виставці GULFOOD 2019 у Дубаї.

Про це повідомляє Київська торгово-промислова палата.

Успішно стартувала найбільша продуктова виставка GULFOOD 2019 у Дубаї за участі в.о. Міністра аграрної політики та продовольства України Ольги Трофімцевої, а також Посла України в Арабських Еміратах – Юрія Полуреза. Відкриття українських експозицій відвідали власники та службовці супер- та гіпермаркетів, виробники, імпортери, експортери, дистриб’ютори продуктів і напоїв, ресторатори (в тому числі – ресторанів швидкого харчування) з багатьох країн. Загалом вже тисячі покупців лише за 2 робочих дні зацікавились українською продукцією.

Відвідавши національний стенд, Ольга Трофімцева поділилася враженнями та очікуваннями від виставки. Вона відзначила сучасний технологічний дизайн українського стенду, який організований Центром підтримки експорту при Київський торгово-промисловій палаті, прогрес в організації експозиції, і найголовніше, - задоволення українських учасників та відвідувачів виставки.

Читайте також: Укроборонпром представив на виставці в Абу-Дабі продукцію 15 підприємств

Як повідомив керівник проекту «Ukrainian Business Hub in GCC» (платформа для українських виробників, які прагнуть вийти на арабський ринок) Святослав Дубина, за останні роки кількість українських компаній на виставці помітно збільшилася: у минулому році їх було 34, а цьогоріч – понад 60. Це свідчить про збільшення зацікавленості українських виробників у розвитку на ринку Близького Сходу.

Серед компаній, які цьогоріч беруть участь у виставці, 50% вперше презентують свою продукцію на ринку ОАЕ. Разом з тим українські підприємці все більше розуміють важливість участі у подібних заходах.

Фото: КТПП

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-