Севастопольський порт після анексії Криму скоротив вантажообіг в 30 разів

Севастопольський порт після анексії Криму скоротив вантажообіг в 30 разів

Укрінформ
Через введення санкцій після анексії Криму щодо підприємств, які працюють на півострові, обсяг перевалки вантажів Севастопольським морпортом скоротився з понад 6 млн т в 2013 році до менш ніж 200 тис. т за підсумками 2018 року.

Про це пише ЦТС з посиланням на РЖД-Партнер. Російське видання цитує так званого заступника губернатора Севастополя Іллю Пономарьова, який озвучив інформацію про обсяги перевалки у 2018 році.

Зазначимо, що у 2013 році найбільшою неприємністю порту Севастополь було скорочення перевалки сухих вантажів на 32%, в той час, як загальний показник вантажообігу становив 4,801 млн т. Роком раніше він досягав 5,078 млн, а вже у 2014 році впав до 1,123 млн т .

Після анексії Криму РФ до Севастопольському морському порту приєднали морський рибний порт, який у 2013 році, за даними ЦТС-Консалтинг, обробив 1,927 млн т вантажів.

В кінці січня 2019 року в Севастополі відбулася прес-конференція так званого начальника головного контрольного управління уряду Севастополя Сергія Єлізарова. Він заявив, що місцеві чиновники навмисно доводять до банкрутства Севастопольський морпорт.

За його словами, за дев'ять місяців 2018 року кредиторська заборгованість підприємства становила понад 72 млн рублів, а її зростання з кінця 2017 року перевищило 200%. При цьому управлінські витрати зросли на 45%. На стоянці в порту з серпня 2015 року без договорів і оплати стоять судна, причали безкоштовно використовуються приватними структурами.

Севастопольський порт, за всіма ознаками, доводять до банкрутства під певну структуру. "А реальна вартість майна порту занижена, більше 1,2 тис. об'єктів нерухомості, що значаться на балансі підприємства, оцінюються в 1 рубль", - обурювався Єлізаров.

Читайте також: АМПУ оголосила тендери на ремонт шести суден на понад 14 мільйонів

Так званий віце-губернатор Севастополя Ілля Пономарьов не став заперечувати викладених фактів. Він заявив, що "для РФ це нормально". За його словами, така оцінка колись успішного порту відповідає федеральним практикам, викладеним в приписах Мінфіну РФ. "Знову виявлене майно - а підприємство було утворено у 2014 році (мається на увазі злиття Севастопольського порту і рибного порту, проведене окупантами) - стає на балансовий облік за встановленою наказом Мінфіну балансовою вартістю в 1 рубль", - сказав Пономарьов.

Він визнав, що на ринкову оцінку держмайна у міста немає грошей. І поскаржився, що влада Севастополя не знає, що робити з портом, оскільки через санкції перевалка вантажів катастрофічно зменшилася і порт генерує лише збитки.

Фото: ЦТС

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-