Морські порти України торік збільшили перевалку контейнерів майже на 19% - АМПУ

Морські порти України торік збільшили перевалку контейнерів майже на 19% - АМПУ

Інфографіка
Укрінформ
У 2018 році морські порти України збільшили обсяг перевалки контейнерних вантажів майже на 19%, порівняно з 2017 роком.

Про це повідомляє Адміністрація морських портів України.

"За підсумками 2018 року морські порти України перевалили 846,5 тис. TEU (Двадцятифутовий еквівалент - ред) контейнерних вантажів. Це на 18,7% більше, ніж у попередньому році. За даними Конференції ООН із торгівлі та розвитку (UNCTAD), світовий ринок контейнерів до 2023 р. зростатиме у середньому на 3,8% на рік", - йдеться у повідомленні.

Зазначається, що позитивна динаміка в морських портах України є наслідком відновлення вантажообігу після значного падіння у 2014–2015 рр.

«Зростання контейнерних перевезень свідчить про пожвавлення економіки. Українські порти ще не вийшли на докризовий рівень за цим напрямком, тому нам є ще куди зростати. Про це свідчать також і плани бізнесу по реалізації спільно з АМПУ проектів із розвитку контейнерних терміналів у тилу наших причалів. У 2018 році було досягнуто відповідних домовленостей одразу з двома провідними світовими компаніями – Дочірнім підприємством німецької компанії HHLA «Контейнерний термінал Одеса» (ДП «КТО») та СМА CGM спільно з ТОВ «Бруклін-Київ Порт» по проектах у порту Одеса»,— відзначив керівник Адміністрації морських портів України Райвіс Вецкаганс.

У 2018 р. експорт та імпорт контейнерів через українські морські порти розподілився майже порівну – 47,4% та 48,8% відповідно. Контейнерами за межі країни експортуються такі товари як зерно, фрукти, харчові вантажі, а також металопродукція, будівельні матеріали. Імпортуються переважно обладнання, текстиль, харчові вантажі, алкоголь, пластик/ПВХ.

Читайте також: Україна і Білорусь відновлюють річкове судноплавство - меморандум

Лідерами з перевалки контейнерів стали порти Одеса, Южний та Чорноморськ. Южний у 2018 році збільшив перевалку цих вантажів на понад 75% за рахунок переходу до порту міжнародної контейнерної лінії Maersk з Одеси. Проте, незважаючи на це Одесі вдалося не тільки зберегти обсяги контейнерних вантажів, а й збільшити їх на 15%.

Серед стивідорних компаній лідерами з обробки контейнерів стали ДП «КТО», ТОВ «Бруклін-Київ Порт», ТОВ «Трансінвестсервіс» та Чорноморський рибний порт.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-