Укрзалізниця вдвічі збільшила пропускну спроможність маріупольського напрямку

Укрзалізниця вдвічі збільшила пропускну спроможність маріупольського напрямку

Укрінформ
Укрзалізниця вдвічі збільшила можливості для транспортування вантажів на ділянці Маріуполь-Волноваха-Комиш-Зоря-Запоріжжя.

Про це повідомляє прес-служба АТ "Укрзалізниця".

"Укрзалізниця збільшила можливості для транспортування вантажів на дільниці Маріуполь – Волноваха – Комиш-Зоря – Запоріжжя у два рази", - йдеться у повідомленні.

Наразі, за інформацією залізниці, через стикову станцію Комиш-Зоря щодоби залізничники пропускають 30 пар поїздів (24 пари вантажних, 4 – пасажирських і 2 – приміських поїздів). При цьому діючий графік дозволяє збільшити обсяги залізничного руху цією дільницею ще до 33-35 пар поїздів (26-28 пар вантажних, 5 – пасажирських та 2 – приміських).

В Укрзалізниці пояснили, що збільшити пропускну здатність цієї важливої залізничної гілки, яка забезпечує сполучення меткомбінатів Приазов’я з рештою території України, вдалося завдяки комплексу робіт з модернізації упродовж 2017-2018 років. До 2017 року дільниця Запоріжжя – Волноваха була одним із найбільш «вузьких місць» напрямку, тому що максимальні розміри руху на ній складали 22 пари поїздів (16 пар вантажних, 4 – пасажирських та 2 – приміських).

«Збільшення кількості вантажних поїздів на маріупольському напрямку – це одне із зобов’язань, яке взяла на себе Укрзалізниця в ході переговорів з учасниками ринку щодо необхідності індексації тарифів на вантажоперевезення», – зазначив у Facebook в.о. голови правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

В Укрзалізниці розповіли, що на цій ділянці збільшено також кількості локомотивів, задіяних у перевізному процесі. Наразі на цьому напрямку проходять обкатку новітні локомотиви виробництва General Electric.

За даними компанії, збільшення пропускної спроможності напрямку забезпечило позитивну динаміку основних показників роботи залізничного транспорту. Обсяги пасажирських перевезень завдяки проведеним роботам зросли в далекому сполученні практично в 1,5 разу (з 365 тис. до 579 тис. осіб), у приміському сполученні – у 3 рази (з 173 тис. до 534 тис. пасажирів).

Читайте також: Світовий банк вивчає позитивні тренди в Укрзалізниці

Як повідомлялося, у рамках реконструкції об’єктів інфраструктури залізничного транспорту на ділянці Пологи – Комиш-Зоря залізничники здійснили колійний розвиток стикової станції Комиш-Зоря, де було укладено дві додаткові приймально-відправні колії та сім стрілочних переводів. А на 327-му км перегону Магедове – Комиш-Зоря залізничники відновили роз’їзд, уклали дві приймально-відправні колії, чотири стрілочні переводи та два скидальні гостряки. Ці роботи дозволили збільшити пропускну спроможність стратегічно важливого для країни маріупольського напрямку.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-