Закон про маркування продуктів харчування відповідає нормам ЄС - Держспоживслужба

Закон про маркування продуктів харчування відповідає нормам ЄС - Держспоживслужба

660
Ukrinform
Закон “Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів” приводить у відповідність українське законодавство про маркування продуктів харчування до норм Євросоюзу.  

Про це повідомляє прес-служба Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

«Переконаний, що з прийняттям цього закону в нашій державі буде сформована нова культура інформування споживачів про харчовий продукт», - прокоментував рішення парламенту голова Держпродспоживслужби Володимир Лапа.

За його словами, досі у цьому контексті існувало певне підгрунтя для нешанобливого ставлення до споживача: наприклад, маркування на етикетку наноситься такими дрібними літерами, що навіть людині з гострим зором важко розгледіти склад продукту.

«Закон про інформацію щодо харчових продуктів приводить у відповідність українське законодавство до норм ЄС, а також підвищує рівень поваги до споживача», - наголосив Лапа.

Зокрема, закон містить вимоги щодо виділення алергенів, передбачає збільшення шрифту на етикетці, зазначення країни чи місця походження харчового продукту, інформування про замороження чи розмороження продукту, перелік усіх інгредієнтів, надання інформації про поживну цінність.

Читайте також: Урядовий комітет погодив рішення щодо Дніпровського електровозобудівного заводу

Керівник Проекту ЄС «Вдосконалення системи контролю безпечності харчових продуктів в Україні» Тоні Віл у свою чергу зазначив, що з набранням чинності закону українців інформуватимуть про харчові продукти, які продаватимуться в супермаркетах, магазинах, кіосках, ресторанах чи кав’ярнях, так само, як і європейців. 

«Маркування повинно містити лише правдиву інформацію, яку легко прочитати та зрозуміти і яка не вводить споживача в оману. Якщо продукт містить алерген чи якийсь інгредієнт, який може викликати непереносимість, то це обов’язково потрібно вказати. Тепер, купуючи харчові продукти, український споживач зможе робити свідомий вибір на користь того чи іншого продукту», - зазначив Тоні Віл.

Ухвалений закон стосується не лише маркування на етикетках, а й будь-якої інформації про харчовий продукт, яка надається через рекламу, інтернет або просто повідомляється споживачеві під час продажу, у т. ч. в місцях громадського харчування. У разі дистанційної реалізації інформація має бути доступною до моменту придбання продукту.

Згідно з новим законом відповідальний за надання інформації той оператор ринку, під найменуванням якого продається харчовий продукт.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-