Депутати зробили крок до гармонізації порівняльної реклами із законами ЄС
За ухвалення відповідного рішення проголосував 231 народний депутат при мінімально необхідних 226-ти, повідомляє кореспондент Укрінформу.
При цьому голова ВР тричі ставив законопроект №8515 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо гармонізації законодавства у сфері порівняльної реклами із правом Європейського Союзу)" на ухвалення і також тричі на повернення до голосування.
"Цей законопроект фактично захищає як українських рекламодавців, так і споживачів у сфері порівняльної реклами. У Європейському Союзі власники торгових марок є більш захищеними. І нам треба рухатися до європейських стандартів і більше захищати в тому числі авторські права, в тому числі й торгові марки, й ідеї, які використовуються у рекламі і дуже часто стають об'єктом недобросовісної конкуренції. Загалом, ми маємо рухатись до гармонізації українського законодавства у медійній сфері до норм Європейського Союзу", - пояснила голова Комітету з питань свободи слова та інформаційної політики Вікторія Сюмар, презентуючи законопроект у парламенті.
Проектом пропонується внести зміни до законів України «Про рекламу» (законодавчо визначити умови використання порівняльної реклами, уточнити положення щодо відповідальності за зміст порівняльної реклами тощо), «Про захист прав споживачів» (доповнення до переліку форм підприємницької практики, що вводить в оману), «Про захист від недобросовісної економічної конкуренції» (уточнення вимог щодо правомірності порівняльної реклами), «Про охорону прав на знаки для товарів та послуг» (особливості використання знаку у порівняльній рекламі), Господарського кодексу України (окремі питання неправомірного використання ділової репутації суб’єкта господарювання).