У пік сезону пріоритетом є маршрутні перевезення зернових - Укрзалізниця

У пік сезону пріоритетом є маршрутні перевезення зернових - Укрзалізниця

470
Ukrinform
У пік сезону ПАТ "Укрзалізниця" прагне забезпечити максимальні обсяги перевезення зернових вантажів, тому зараз пріоритетними є саме маршрутні перевезення, бо це покращує обіг вагонів.

Про це повідомляє прес-служба Укрзалізниці.

«Перевезення зерна відбувається здебільшого маршрутами, обсяги внутрішніх перевезень збільшилися на 10%, експортні - на рівні минулого року. Маршрутні відправки дозволили значно покращити обіг нашого вагона: якщо в минулому році в цей період наш зерновоз обертався в середньому 15 днів, то в цьому році він обертається вже за 10 днів. Обіг вагона покращився, і, як наслідок, збільшилися обсяги перевезень», - сказав керівник Укрзалізниці Євген Кравцов.

Наразі порти активізували навантаження зернових, тож актуальне питання навантаження продукції агропромислового комплексу в портах поступово вирішується. Як зазначають в Укрзалізниці, проблема сьогодні не в залізничному транспорті, а в тому, що порти не здійснюють своєчасного відвантаження зернових вантажів на судна. В Укрзалізниці наголосили, що ці питання в портах здебільшого вирішені, складності з розвантаженням вагонів зараз є лише в морському порту «Чорноморськ», у зв'язку з чим на адресу цього порту Укрзалізниця була змушена ввести тимчасове обмеження на навантаження вагонів.

Ще одним важливим питанням є планування перевезень хоча б на квартал вперед. Це вкрай необхідно для збільшення обсягів перевезень зернових. 

«Ми вкотре наголошуємо, що має бути чітке планування, і просимо зерновиків наперед окреслити, куди, звідки і скільки вантажів вони планують везти, але, на жаль, зі свого боку вони заявили про неготовність планувати свої перевезення навіть на 3 місяці наперед, хоча оптимальним нам бачиться піврічний цикл планування», - зауважив Кравцов.

Читайте також: Україна планує створити конкурентний транспортний ринок - Омелян

За його словами, Укрзалізниця вкотре окреслила свої можливості забезпечити перевезення зернових в обсязі 3 млн тонн на місяць, проте замовлення надходять на значно більші обсяги. Через це представники компанії запропонували учасникам ринку розробити принципи, які задовольнятимуть усіх власників продукції щодо пропорційного та прозорого розподілу вагонів для перевезення саме цього обсягу вантажів.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-