Укрзалізниця вимагає від ArcelorMittal припинити дезінформацію бізнес-спільноти

Укрзалізниця вимагає від ArcelorMittal припинити дезінформацію бізнес-спільноти

436
Ukrinform
Обвинувачення менеджменту ArcelorMittal, висловлені на адресу ПАТ "Укрзалізниця" та його регіональних структур, є абсолютно безпідставними і завдають шкоди діловій репутації компанії.

Про це йдеться в заяві ПАТ "Укрзалізниця", оприлюдненій на сайті залізничної компанії.

"Залізничники прикро вражені непартнерськими спробами менеджменту ArcelorMittal перекласти відповідальність за власні неефективні дії на тих, хто в нелегкі для комбінату часи страйку машиністів "АрселорМіттал Кривий Ріг" поділився своїми технічними та людськими ресурсами, хто, попри складну поїзну ситуацію, вишукував і знаходив можливості забезпечувати безперебійну роботу металургійного підприємства, і закликають до об’єктивності, взаємоповаги та конструктивної співпраці", - йдеться в заяві.

Як наголошують в Укрзалізниці, за вісім місяців 2018 року "АрселорМіттал Кривий Ріг" більш як удвічі наростив обсяги відправлення залізницею залізної руди – з 12 864 вантажних вагонів у минулому році до 27 455 в поточному. 

"Об’єктивно ці показники наразі вже перевищують загальне навантаження залізорудної сировини комбінатом за 2017 рік на 11 765 вагонів, або 75% (15 690 вагонів)", - йдеться у заяві.

При цьому, як наголошують в Укрзалізниці, "АрселорМіттал Кривий Ріг" "демонструє свою нездатність до організованої та планомірної роботи". 

"АрселорМіттал Кривий Ріг" традиційно демонструє свою нездатність до організованої та планомірної роботи. Як і минулого року, в січні-серпні 2018 року підприємство заявило завищені плани навантаження чорних металів – 124 876 та 143 378 вагонів відповідно. Фактично ж було навантажено 52 354 та 40 581 вагон. При цьому тільки в поточному році металурги виставили з під’їзних колій близько 7 тис. вагонів у порожньому стані (в середньому по 20-30 щодоби). У ці вагони "АрселорМіттал Кривий Ріг" міг би навантажити до 500 тис. тонн сировини чи готової продукції, про неможливість чого представниками підприємства було безпідставно заявлено публічно", - зазначається в заяві.

Читайте також: Омелян сказав, куди можна "перекинути" поїзди з російського напрямку

Крім того, в Укрзалізниці звертають увагу, що "АрселорМіттал Кривий Ріг", звинувачуючи залізничників в скороченні своїх відправлень, систематично порушує регламентовані Єдиним технологічним процесом та двосторонніми договорами строки вивантаження і нормативний час простою вантажних вагонів, які нерідко використовуються як "склади на колесах". Так, за 8 місяців 2018 року металурги в 1,4 раза проти попереднього року скоротили середньодобове вивантаження (з 375 до 270 вагонів), а середній час користування вантажними вагонами до технологічного збільшили в 1,6 раза (з 68 до 105,86 год. відповідно). Унаслідок цього втрати навантажувальних ресурсів становили 32 907 вагонів.

"Водночас саме "АрселорМіттал Кривий Ріг" займає чільні позиції серед підприємств-користувачів, де пошкоджують найбільшу кількість вантажних вагонів під час навантажувально-розвантажувальних операцій. З початку 2018 року на меткомбінаті пошкодили 317 вагонів на суму майже 3 млн грн. Недбале ставлення до навантажувальних ресурсів також спричиняє їх вилучення з використання для проведення позапланових ремонтів", - наголошується в заяві Укрзалізниці.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>