Омелян пропонує частину вантажів з Укрзалізниці "перекинути" на порти - 03.08.2018 13:07 — Новини Укрінформ
Омелян пропонує частину вантажів з Укрзалізниці "перекинути" на порти

Омелян пропонує частину вантажів з Укрзалізниці "перекинути" на порти

1713
Ukrinform
Міністр інфраструктури Володимир Омелян запропонував вантажовідправникам разом з Адміністрацією морських портів розглянути можливість переорієнтування частини експортного вантажопотоку з Укрзалізниці у порти України.

Про це повідомляє прес-служба міністерства за результатами наради з питань перевезення залізорудної продукції в експортному та транзитному сполученні за участю міністра. 

"Володимир Омелян звернувся до вантажовідправників з пропозицією спільно з Укрзалізницею запровадити планування експортних вантажопотоків на три місяці та разом з Адміністрацією морських портів розглянути можливість  переорієнтування частини вантажопотоку з Укрзалізниці у порти України", - зазначається у повідомленні.

Необхідно шукати компроміс між розподілом транзитних вантажів та задоволенням попиту вітчизняних компаній-експортерів, наголосив міністр.

Зазначається, що у нараді взяли участь керівник Укрзалізниці Євген Кравцов, заступник голови Адміністрації морських портів з розвитку портової інфраструктури Дмитро Роменський, представники основних вантажовідправників - виробників залізорудної продукції.

Читайте також: Омелян розповів, коли запустять Hyperloop в Україні

Під час обговорення проблемних питань із забезпечення перевезень залізорудної продукції в експортному та транзитному сполученні залізничним транспортом та через порти вантажовідправники наголосили, що сучасна кон'юнктура ринку залізорудної продукції свідчить про необхідність розширення пропускної можливості переходів на західних кордонах України.

Міністр інфраструктури наголосив на необхідності спільної роботи у цьому напрямку як Укрзалізниці, так і представників залізорудної промисловості.

«Я можу запропонувати шлях, яким вже йде Адміністрація морських портів: якщо держава вкладає гроші у днопоглиблення або інші поліпшення, компанії беруть на себе зобов'язання забезпечити відповідний обсяг вантажу. Якщо в найближчі п'ять років компанії готові забезпечити обсяги вантажів на західних кордонах, Укрзалізниця за рахунок власних коштів або коштів, залучених від міжнародних фінансових організацій, збільшуватиме пропускну здатність прикордонних переходів», - підкреслив Омелян.

Фото: сайт Мінінфраструктури

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>