Україна за сприяння Світового банку реформуватиме портовий сектор

Україна за сприяння Світового банку реформуватиме портовий сектор

847
Ukrinform
В Україні розпочинає роботу мультидонорський фонд технічної допомоги, який фінансується 11-ма багатосторонніми та двосторонніми донорами, за підтримки Світового банку.

Про це Укрінформу повідомили у представництві Світового банку.

"Розпочинає діяльність Фонд консультування інфраструктурного державно-приватного партнерства (PPIAF), покликаний сприяти збільшенню приватних інвестицій у портовий сектор. Світовий банк надаватиме технічну підтримку діяльності фонду", - зазначили у Світовому банку.

Проект технічної допомоги допоможе Україні визначити ключові сфери, яким слід надати головну увагу під час реформування портового сектору. Допомога передбачатиме аналіз законодавства в портовому секторі, оцінку нинішнього стану портової інфраструктури, перегляд поточної структури управління, а також складання дорожньої карти для повного переходу сектору на модель управління за типом «порт – землевласник.

«Світовий банк накопичив значний портфель консультативних послуг та інвестицій у всьому транспортному секторі в Україні, надає підтримку у підготовці Стратегії сталої логістики та Плану дій для України, а також у таких сферах, як управління портами, внутрішній водний транспорт, модернізація залізничного транспорту, визначення пріоритетних автотранспортних коридорів та стратегічні інвестиції. Ми визнаємо важливість модернізації портового сектору для забезпечення його кращої сполучуваності з іншими видами транспорту, стимулювання торгівлі та сприяння інклюзивному економічному розвитку», – зауважив керівник транспортного сектору Світового банку в регіоні Європи Хуан Гавірія.

Як наголосили у Світовому банку, залучення приватних інвестицій в інфраструктуру потребує попереднього створення необхідних інституційних умов, що уже здійснюється за допомогою фонду PPIAF.

"Упродовж останніх кількох років ми надаємо підтримку транспортним підсекторам в Україні з метою формування середовища, сприятливого для приватних інвестицій, і будемо раді продовжити цю діяльність в українському портовому секторі, який, здається, уже накопичив потрібний для цього потенціал», - прокоментував керівник програми PPIAF Франсуа Бергере.

Читайте також: Міжнародні резерви Україні зросли до $18,4 мільярда

У Світовому банку також наголосили, що завдяки сприятливому географічному положенню на перехресті шляхів Європи, Азії та Середнього Сходу, а також з огляду на швидке збільшення обсягів виробництва зерна та сільськогосподарської продукції Україна прагне вдосконалити свій логістичний сектор і стимулювати зростання міжнародної торгівлі. 

"Один із елементів цієї мозаїки потребує негайної модернізації 13-ти українських морських портів та кардинального перегляду нинішньої застарілої моделі управління портами", - зазначили в Світовому банку.

Реформа морських портів триває в Україні з 2013 року, відколи розпочався поділ їх операційного та адміністративного напрямів діяльності. 

Фонд консультування інфраструктурного державно-приватного партнерства (PPIAF) – це мультидонорський фонд технічної допомоги, який фінансується 11-ма багатосторонніми та двосторонніми донорами. Створений у 1999 році як спільна ініціатива урядів Японії та Сполученого королівства, він тісно співпрацює з Групою Світового банку і базується в ній, а також є каталізатором для активізації участі приватного сектору на ринках, що зростають. Його місія полягає в ліквідації бідності та збільшенні загального процвітання в країнах, що розвиваються, шляхом стимулювання участі приватного сектору в розвитку інфраструктури.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-