У Нацкомісії визначать, скільком споживачам компенсують

У Нацкомісії визначать, скільком споживачам компенсують "неякісну електрику"

Укрінформ
Торік майже 1000 споживачів отримали компенсацію за недотримання гарантованих стандартів якості електропостачання. Водночас Нацкомісія (НКРЕКП) вважає, що компенсації мали бути сплачені ще 120 тисячам споживачів. 

Це питання буде вирішено після перевірок, які має намір провести НКРЕКП, повідомляється на сайті регулятора.

"У 2017 році компенсації були надані 8-ма компаніями 913 споживачам на загальну суму 116 950 грн, з них 90% надано ПАТ "Одесаобленерго" та ПрАТ "Київобленерго". У той же час, за даними реєстрів перерв в електропостачанні, реєстрів письмових звернень населення та надання послуг, що ведуться компаніями відповідно до постанови НКРЕКП від 23.03.2017 № 345 «Про затвердження форм звітності № 11-НКРЕКП (квартальна) «Звіт щодо показників надійності електропостачання» та № 12-НКРЕКП (квартальна) «Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг» та інструкцій щодо їх заповнення», у 2017 році компенсації повинні були отримати майже 120 000 споживачів. Це може свідчити про невиконання компаніями вимог Порядку або надання недостовірної інформації у формах звітності № 11-НКРЕКП та № 12-НКРЕКП", - наголошується в повідомленні.

Враховуючи зазначене, НКРЕКП у 2018 році має намір при здійсненні перевірок приділяти особливу увагу виконанню компаніями вимог Порядку щодо надання компенсацій споживачам. 

"У разі підтвердження порушення Порядку компанії будуть зобов’язані надати споживачам компенсації у подвійному розмірі. Крім цього, відповідно до Порядку комісією буде прийнято рішення щодо вилучення зі структури тарифів на передачу електричної енергії місцевими (локальними) електромережами та/або постачання електричної енергії за регульованим тарифом коштів у п’ятикратному розмірі від суми невиплаченої компенсації", - наголосили в НКРЕКП.

Читайте також: Коболєв анонсував кроки України для перегляду тарифів на транзит газу РФ

НКРЕКП постановою від 21 вересня 2017 року № 1156 затвердила мінімальні стандарти та вимоги до якості обслуговування споживачів та постачання природного газу, якими встановлено компенсації споживачам за недотримання мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів при наданні послуг з розподілу та постачання природного газу та які набули чинності 8 жовтня 2017 року.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-