Найчастіше в інтернеті українці купують косметику, товари для будинку та дітей - експерти
Про це Укрінформу повідомили в Асоціації Рітейлерів України.
За даними звіту "What’s next in e-commerce" найчастіше українці купують в інтернеті косметику, товари для догляду за будинком і дитячі товари. За цими показниками українці обійшли споживачів з інших країн світу. Зокрема, якщо в Україні на ці категорії припадає відповідно 42%, 21% та 21% покупок онлайн, то у світі відповідно - 35%, 18% та 14%.
Натомість, в інших досліджуваних категоріях споживацькі інтереси в страктурі онлайн-шопінгу в Україні різняться у бік зменшення.
Так, товари для тварин в інтернеті купує 12% українців (у світі - 13% споживачів).
Запаковані харчові продукти купує 6% українців (у світі - 17%).
Вино та міцний алкоголь через інтернет купує лише 5% українців та 11% споживачів у світі.
Свіжі продукти харчування в український віртуальний кошик потрапляють найменше - 6%. У світі свіжі продукти харчування купують в інтернеті 11% споживачів.
На сьогодні компанія Nielsen досліджує споживачів в 47 країнах Європи і в більш ніж 100 країнах світу.