Китайці добудують за італійцями трасу Київ-Довжанський

Китайці добудують за італійцями трасу Київ-Довжанський

Укрінформ
У вівторок, 10 жовтня, відбулося підписання контракту Укравтодором і китайською компанією Xinjiang Communications Construction Group Co Ltd на капітальний ремонт ділянок траси Стрий-Тернопіль-Кіровоград-Знам'янка, а також реалізацію частини робіт, невиконаних італійською компанією Todini на ділянках дороги Київ-Харків-Довжанський.

Про це Укрінформу повідомили в ДП «Укрдорінвест».

У підписанні контракту взяли участь міністр інфраструктури Володимир Омелян, в.о. голови Укравтодору Славомір Новак, представники компанії-підрядника, Міжнародного банку реконструкції та розвитку (МБРР), а також представник посольства Китайської Народної Республіки в Україні.

Про те, що це перший випадок, коли в рамках проектів дорожньої галузі в Україні, що фінансуються за рахунок міжнародних фінансових організацій (МФО), буде працювати китайська компанія, розповіла директор ДП «Укрдорінвест» Олена Криворучко.

«Сьогодні ми підписали два значних контракти загальною вартістю понад 90 мільйонів доларів США в рамках реалізації Другого проекту поліпшення безпеки руху і стану доріг, що фінансується за рахунок Міжнародного банку реконструкції та розвитку. Всі процедури торгів проходили відповідно до правил МБРР. Це був тривалий процес, в результаті якого представники МБРР схвалили саме компанію Xinjiang Communications Construction Group Co Ltd. До того ж, це перший випадок, коли китайська компанія підписала контракт на капітальний ремонт дороги в Україні в рамках проекту, що фінансується за рахунок МФО. Сподіваємося, що фінальна якість робіт буде на досить високому рівні, і всі сторони зуміють в повному обсязі виконати контрактні зобов'язання», - розповіла Криворучко.

Читайте також: Цьогоріч у рамках «дорожнього» експерименту на дороги спрямовано 8,3 мільярда - ДФС

Як повідомляв Укрінформ, у квітні 2017 року Укравтодор оголосив тендер на виконання робіт з капітального ремонту автомобільної дороги М-03 Київ-Харків-Довжанський на ділянці Лубни-Полтава через припинення дії контрактів із компанією Todini. Цей проект реалізується за рахунок коштів кредиту Світового банку в рамках Другого проекту поліпшення безпеки руху і стану доріг.

Контракт з італійською компанією Todini, укладений в січні 2013 року, передбачав завершення робіт ще у вересні 2014 року. Підрядник завіз необхідну техніку в Україну, однак перевірка Укравтодору виявила, що на об'єкті працює в кілька разів менше техніки, ніж було заявлено. Сума ПДВ, яку повинен був відшкодувати Укравтодор, у виставленому рахунку підрядником була завищена на кілька десятків мільйонів гривень.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-