Гендиректор "Борисполя" пояснив, чому виник скандал із Ryanair
Про це він сказав в інтерв'ю Укрінформу.
“Я не шукаю там винних. Це просто неузгодженість командних дій. Коли команда об'єднана одним бажанням привести лоукост в Україну, але по-різному в силу посадових функцій оцінюється вартість”, - зазначив Рябікін.
Зокрема, на його думку, “міністру важливо це зробити (залучити лоукостер в Україну - ред.) за будь-яку ціну. Мені це важливо зробити на взаємовигідних умовах та умовах, запропонованих мені контрактом керівника аеропорту «Бориспіль» з Міністерством інфраструктури”.
У цьому, як заявив Рябікін, і полягає різниця. “І наше загальне недоопрацювання в тому, що все це стало публічним”, - додав він.
Водночас Рябікін не виключив, що рішення Ryanair скасувати прихід на ринок України пов'язано з тим, що лоукостер побачив по продажу квитків низьку купівельну спроможність українського ринку.
Крім того, на запитання про те, що Україна, можливо, втрачає Ryanair як інвестора, який міг би привести інших, Рябікін заявив, що “зараз ми говоримо більше про інвестицію аеропорту Бориспіль в авіакомпанію Ryanair”.
“Ми пішли на поступки - від нас вимагають інвестицій. А гарантій того, що вони окупляться - ні. Гарантія 150 тис. пасажирів на рік. Це гарантія приросту 1,5%. А у нас приріст без Ryanair в межах 30%”, - заявив гендиректор аеропорту “Бориспіль”.
Як повідомляв Укрінформ, 10 липня ірландська лоукост авіакомпанія Ryanair заявила про скасування планів польотів в Україну через невиконання умов договору керівництвом аеропорту "Бориспіль", підписаного в Мінінфраструктури у березні.
Пізніше Прем'єр-міністр України Володимир Гройсман дав розпорядження відновити переговорний процес з Ryanair, до якого спільно з Мінінфраструктури й аеропортом "Бориспіль" залучити директора Офісу залучення інвестицій Даніеля Білака.