Більшість автоорганізацій України вийшли на акцію проти обмежень на ринку вживаних авто

1611
Ukrinform
На фінальну акцію протесту проти штучних обмежень ринку вживаних автомобілів, яка відбулася минулими вихідними, активісти автоорганізацій ГО "Завтра", ГО "Автомайдан Волинь", "Авто Євро Сила" зібрали сотні автомобілів, що представляли більшість автоорганізацій України.

 Про це Укрінформ повідомили в ГО "Завтра".

23 роки в Україні діють закони, спрямовані на заробітки автодилерів, які постачають нам погіршені прототипи східних марок. Здебільшого це "недомашини" з китайською родослівною та з країни агресора - Росії", - розповів активіст ГО "Завтра" (Західноукраїнська асоціація власників транзитних авто) Михайло Катрук.

У повідомленні активістів наголошується, що фінішна пряма всеукраїнського автопробігу, яка завершилася в близьких до кордону містах — Луцьку-Ковелі-Ягодині, зібрала разом представників чи не усіх автоорганізацій.

Незадовго до протестних акцій активісти ГО "Завтра" в рамках експерименту вивезли до Республіки Польща, найближчої нам європейської країни, старенького запорожця - ЗАЗ 968 М. Розмитнення цієї малолітражи за місцевими правилами та законами обійшлося 250 умовних одиниць. Щоб легалізувати назад це ж авто знов в Україні та повернути вітчизняні номерні знаки, треба викласти не менше ніж 3200 доларів у гривневому еквіваленті.

Також повідомляється, що наразі, за вимогою громадських організацій, у Верховній Раді зареєстровано законопроекти №5561 та 5562. Вони дозволять купувати доступне авто за економічно вмотивованими цінами. Зареєстровані проекти вбачають однакові правила розмитнення для нових та вживаних транспортних засобів. Загальна сума податків становитиме 30-40% від вартості купівлі.

"Відкритий ринок та практика найближчих євросусідів диктує подібні умови", - йдеться у повідомленні.

"Впевнені, що ще під час цієї сесії таки дотиснуть наші народні законопроекти! Новим законам бути! Ну, не можуть податки від купівлі машини доходити до 1000 відсотків", - зазначили представники організацій "Автомайдан Волинь" і "Авто Євро Сила" Сергій Поха та Олег Ярошевич.

Як відомо, нині в Україні вже діє закон про так зване пільгове розмитнення іномарок. Утім, це практично не змінило ситуацію на ринку. Зокрема, через внесені до закону обмеження щодо стандартів "Євро 5", що дозволяють ввезення практично лише нових автомобілів, які коштують надто дорого навіть у Європі. Ще однією перепоною для ввезення вживаних авто є норма про особистий перетин кордону покупцем іномарки, що відлякує більшість потенційних покупців.

Також, за повідомленнями ЗМІ, попри те, що Податковим кодексом передбачений механізм купівлі товарів, зокрема і транспорту, через так звані митні склади, зареєструвати їх в ДФС є проблематичним.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-