Меткомбінати нераціонально використовують вагони Укрзалізниці - Балчун

Меткомбінати нераціонально використовують вагони Укрзалізниці - Балчун

738
Ukrinform
Металургійні комбінати не справляються зі своєчасним навантаженням та вивантаженням замовлених в Укрзалізниці вантажних вагонів. Нераціональне використання вагонів приватними компаніями заважає перевізнику в повному обсязі задовольняти заявки ГМК.

Про це сьогодні під час прес-конференції у Львові повідомив голова правління ПАТ «Укрзалізниця» Войцех Балчун

Так, за словами Войцеха Балчуна, на під’їзних коліях до ПАТ «Маріупольський металургійний комбінат імені Ілліча» щодня в середньому простоює 500 вантажних вагонів. 

«Вагонні потреби – це не лише наше управління, але й те, яким чином наші клієнти ставляться до вагонів», – пояснив Войцех Балчун. 

Зокрема, на станції Маріуполь-Сортувальний з 1 по 22 травня середній простій вагонів на під’їзній колії ПАТ ММК ім. Ілліча складає понад 55 годин, що на 27 годин більше, ніж встановлений нормативами термін – 29,2 годин. Через такі порушення не виконуються планові завдання. При погоджених із підприємством середньодобових планах на 438 піввагонів фактично навантаження складає 182 вагони на добу. Із вивантаженням ситуація не краща.

"Ці показники свідчать про те, що кількість рухомого складу у використанні ПАТ ММК ім. Ілліча достатня для виконання планів перевезень", - зазначили в "Укрзалізниці". 

Через невивантажені металургами вагони ПАТ «Укрзалізниця» несе вагомі невиробничі втрати. При цьому керівництво підприємства дає оцінку роботі залізниці, але не оцінює власної роботи. У разі своєчасного забезпечення вивантаження Укрзалізниця зможе забезпечити підприємство 30% вагонів Центру транспортної логістики під навантаження.

Окрім того, для збільшення пропускної здатності залізничної інфраструктури в напрямку меткомбінатів Маріуполя Укрзалізниця в минулому році реконструювала ділянку Комиш-Зоря – Волноваха. 

«Розуміючи, що попит на залізничні перевезення в напрямку Маріуполя буде зростати, ми прийняли рішення добудувати другу колію на дільниці Зачатівська – Розівка, це вже точно задовольнить потреби наших контрагентів на цьому напрямку», – запевнив Балчун.


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-