Омелян сподівається на підписання договорів з Ryanair у травні
Про це міністр інфраструктури Володимир Омелян розповів в інтерв'ю Ліга. Бізнес, відповідаючи на запитання щодо того, чи розглядаються альтернативні Борисполю аеропорти для польотів Ryanair.
"Я вважаю, що якщо ми це допустимо, це буде великою помилкою. В перспективі, якщо Бориспіль стане реальним, а не потенційним хабовим аеропортом, Ryanair дійсно може піти в той же Житомир, Гостомель чи ще кудись. Але на нинішньому етапі це неправильно. У нас літає всього 4% населення. Пасажиропотік Борисполя - 8-8,5 млн осіб на рік. Це дуже мало", - заявив він.
В рамках інфраструктурного форуму, який відбувся цього тижня, генеральний директор аеропорту "Бориспіль" Павло Рябікін зазначив, що обслуговувати низькобюджетні авіакомпанії краще було б на аеродромі в Гостомелі, ніж у Борисполі. На його думку, дві стратегії - розвиток хаба і залучення лоу-костів мають внутрішній конфлікт.
Спочатку Ryanair повинен був зайти в міжнародний аеропорт "Київ" (Жуляни), однак відмовився підписувати угоду з авіакомпанією, пославшись на невигідні умови.
Омелян заявив, що договори з лоу-костом Ryanair будуть підписані в травні.
«Наприкінці квітня представники Міністерства інфраструктури й аеропортів «Львів» та «Бориспіль» у рамках Міжнародного форуму Routes Europe, який відбудеться в Белфасті, проведуть зустріч з представниками Ryanair та інших авіакомпаній. Сподіваюся, всі технічні деталі будуть узгоджені, і ми зможемо підписати договори в травні», - сказав Омелян.
За його словами, всі цінові параметри були обговорені спільно з керівництвом аеропорту «Бориспіль», і на даний момент відпрацьовується техніка реалізації цих положень.
За його словами, всі цінові параметри обговорювалися спільно з керівництвом аеропорту "Бориспіль", і на даний момент відпрацьовується техніка реалізації цих положень.
Відповідаючи на запитання журналіста, хто відповідатиме за провал проекту, якщо Ryanair не отримає бажаних умов і відмовиться літати в Україну, Омелян зазначив: «Я вважаю, що ми зробили все правильно. Є чітка економічна модель, нічиї інтереси не обмежуються. Навпаки, це вигода для "Борисполя" і держави. Це стосується кожного. Ви хочете за 500 євро літати або за 20? Мені здається, відповідь очевидна».