НАЗК схвалило план удосконалення реєстру е-декларацій

НАЗК схвалило план удосконалення реєстру е-декларацій

Укрінформ
Національне агентство з питань запобігання корупції схвалило проект про затвердження заходів із забезпечення належного безперебійного функціонування Єдиного державного реєстру декларацій.

Про повідомляє прес-служба НАЗК.

"Цей документ передбачає реалізацію певних завдань, які забезпечуватимуть роботу Реєстру електронних декларацій у 2017 році. Зокрема, розробку заходів з модернізації програмно-апаратної бази ІТС «Реєстр е-декларацій», організацію прямого доступу Національного агентства до інших державних реєстрів та інформаційних баз даних, а також підключення до спеціальної інформаційно-телекомунікаційної системи Національної системи конфіденційного зв'язку (СІТС НСКЗ)", - йдеться у повідомленні.

За словами голови НАЗК Наталії Корчак, сьогодні Україна є безпрецедентно відкритою країною з точки зору доступу до інформації про майно її посадових осіб та членів їхніх родин. План заходів із забезпечення реєстру е-декларацій дасть змогу провести технічне переоснащення апаратної платформи реєстру під час другого етапу електронного декларування в Україні.

 Корчак також зазначила, що одним з головних завдань цього плану є налагодження прямого автоматизованого доступу до державних реєстрів і баз певних міністерств і служб. Зокрема, йдеться про Державний реєстр актів цивільного стану, Єдиний реєстр довіреностей, Спадковий реєстр, інформацію про осіб, які отримують соціальні виплати, інформацію з Інтегрованої інформаційно-пошукової системи органів внутрішніх справ України, інформацію з модуля «Податковий блок» інтегрованої автоматизованої інформаційної системи ДФС.

Прийняття цього рішення також передбачає закупівлю необхідного обладнання для розгортання системи електронного декларування, адже Реєстр включає два онлайн-сервіси:  portal.nazk.gov.ua (для подання суб’єктами декларування, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, декларацій і повідомлень про суттєві зміни у майновому стані до системи е-декларування) та public.nazk.gov.ua (для надання відкритого онлайн-доступу усім користувачам до засобів розширеного пошуку по відкритих даних, що містяться в деклараціях та повідомленнях про суттєві зміни у майновому стані, і можливості їх завантаження у форматах html та pdf).

У НАЗК нагадали, що ІТС «Єдиний державний реєстр декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування» було прийнято в постійну (промислову) експлуатацію з 00 год. 00 хв. 1 вересня 2016 року.

Апаратне забезпечення реєстру міститься на технологічному майданчику ДП «Українські спеціальні системи». Адміністратором системи є ДП «Українські спеціальні системи», яке забезпечує супроводження програмного забезпечення, збереження та захист даних системи е-декларування, відповідає за її належне функціонування, надання доступу до системи, оперативне усунення технологічних аварійних ситуацій під час експлуатації системи тощо.

Рішенням НАЗК від 10 червня 2016 року № 2 "Про початок роботи системи подання та оприлюднення декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування" визначено два етапи початку роботи системи подання та оприлюднення декларацій.

Перший етап розпочався з 00 годин 00 хвилин 1 вересня 2016 року для службових осіб, які   посідають відповідальне становище, і завершився через 60 календарних днів.

Другий етап стартував з 00 годин 00 хвилин 1 січня 2017 року для всіх інших суб’єктів декларування та декларацій (повідомлень), передбачених законом України «Про запобігання корупції».

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-